Dec 3, 2011

31 Day Challenge - Day 21: Inspired by A COLOR

Scroll down for Turkish. / Türkçe için aşağıya ininiz.

     Hey you! Here I'm with the best part of the 31 Day Challenge, the INSPIRATION manicures! 21st day's theme is the inspiration by a color. What, a color? I was in the same confusion as most of the 31 Day Challengees are. What was the point I mean, don't we inspired by a color everyday? And then, as usual I took advise from dearest Emerald Sparkled. And, she enlightened me on this theme. The deal here is, to create a manicure but with a theme that is related to that color or the name of the nail polish or something like that. There has to be a relation.

      Since the day I bought Gabrini M108 (from Gabrini 2011 Summer Edition Collection) I was stuck in the same idea. This color is totally Windows 95/98 desktop background color. Teal.

So how teal inspired me;


Index: Start button.
Middle: Windows Logo
Ring: Documents Folder
Pinky: Recycle Bin



     What do you guys think? I think with this manicure my very first computer reincarnated! 

    I would like to mention one more think; this post is especially dedicated to Emerald Sparkled. She influences me every day with every other manicure of hers. Thanks Deniz, you are such an inspiration! 



     Selam herkese! 31 Day Challenge'ın en zevkli ve bence en iyi kısmı ile devam ediyoruz yolumuza. Bir yerlerden ilham alınarak yapılmış manikürler! 21. günün teması ise bir renkten ilham almak üzerine. Renkten mi? Nasıl yani? dediğinizi duyar gibiyim. Zira ben de aynı kafa karışıklığını yaşıyordum pek çok 31 Day Challenge katılımcısı gibi. Yani amaç neydi, zaten her gün oje sürerken bir şekilde renklerden ilham almıyor muyuz? Neyse sonra, her zaman ki gibi Deniz'in kapısını çaldım. Ve kendisi beni bu tema konusunda aydınlattı. Yapılması gereken, yine bir manikür yaratmaktı ama ana fikir olarak, kullanacağınız rengin, ojenin ya da ojenin isminin kafanızda çağrıştırdığı desenleri, bir bütün halinde sunabilmeniz gerektiğiydi.

     Ve ben, Gabrini M108'i (Gabrini'nin 2011 Yaz Koleksiyonundan) elime aldığımdan beri tek bir şey vardı aklımda. Bu renk eski (95/98) Windows sürümlerinin masaüstü arka planının rengi! Teal! Rengin Türkçe ismini bilmiyorum, not düşeyim.

      Ve fotoğraflardan da görüleceği üzere teal beni nasıl etkiledi;

 İşaret parmağı: Başlat 
Orta Parmak: Windows Logosu
Yüzük Parmağı: Belgelerim Klasörü
Serçe Parmağıma: Çöp Kutusu

      Siz ne düşünüyorsunuz? Sanırım bu manikürle sahip olduğum ilk bilgisayar da yeniden vücut bulmuş oldu!

    Özel olarak belirtmek istediğim bir şey daha var; bu postu özellikle Emerald Sparkled'a ithaf etmek istiyorum. Kendisi benim her gün, her yaptığı manikürle en büyük ilham kaynağım. Teşekkürler Deniz!

9 comments:

  1. eheheh çok güzel yaaa :) imrendim :)

    ReplyDelete
  2. Her şey aklıma gelir de windows amblemi gelmez arkadaş :)

    ReplyDelete
  3. These are great! Love the windows theme and the art. You did great with it!

    ReplyDelete
  4. @tansumut @merve ya, teşekkür ederim.. valla ilk ojeyi elime aldığımdan beri durum bu. :)

    @nail reflections thank you! I'm happy to hear these. =)

    ReplyDelete
  5. Totally neat! I like the interpretation. really fun

    ReplyDelete
  6. @kaki @Wickless and Polished I'm glad to hear =)

    ReplyDelete
  7. ahahhaha ahaha =DDD iyi oldu bunun tam halini gordugum =DDDD

    ReplyDelete
  8. I passed you the Nail Polish Tag to you!!=)

    ReplyDelete