Dec 10, 2011

31 Day Challenge - Day 22: Inspired by A SONG

Scroll down for Turkish. / Türkçe için aşağıya ininiz.

     Hey you guys! First of all, I've missed blogging a lot. It has been a week since my last post, I know. But, here are the good news about me; I started to work at an automobile company as a purchasing responsible last week. (This is my first job, yay!)  And in my position, no nail art! I know this is bad news but I'll do my best in order to keep my nail art business open. I tried to adapt myself and my biological clock to my new working hours and the work environment last week so I lost Wizard Of Polish's track but now I'm here and show will go on, like forever!

   So after the reason of my absence, today I'll show you guys my 22nd day manicure from 31 Day Challenge. This is gonna be a long post, fyi. The theme is based on song inspiration. For this challenge, actual challenge for me was the song selection. After lots of hours of thinking and brainstorming, I finally decided to do my favorite song from Summer 2011, Party Rock Anthem from LMFAO! Monday shuffle, tuesday shuffle... I wanna shuffle like everyday when I hear this song playing.


Index: Redfoo's cardigan. Base color Claire's 76 - Figures Pastel 38

 


Middle: Golden Box Head. Base Flormar NA09 - Eyes Pastel 130 - Mouth Pastel 38

                                      


Thumb: Redfoo's shoes. Base Flormar 400 - Script black acrylic paint

                                      


Ring: Everyday I'm Shufflin Logo. Base Pastel 38 - Drawing red acrylic paint

                                     


Pinky: Lauren Bennett's dress. Base Rimmel 239 Your Majesty - Flag figure Golden Rose 106 - Shimmers Rimmel 500 Disco Ball


And one final look;


Hope you guys like it! Creating this manicure was quite a fun for me. See you on day 23!

 




    Selam herkese! İlk olarak, blog yazmayı o kadar çok özledim ki anlatamam. En son postumu yazalı 1 haftayı geçiyor, biliyorum. Ama önceki postlarımdan birinde belirttiğim iyi haberi paylaşacağım şimdi sizlerle; ben çalışmaya başladım geçen hafta. (Bu benim ilk işim, yay!) Ve pozisyonum gereği de, nail art yapamıyorum! Biliyorum çok hoş değil belki ama yine de nail art a devam etmenin kendimce bir yolunu buldum şimdilik ve bu yüzden de her şey eskisi gibi devam edecek. Geçen hafta kendimi ve biyolojik saatimi yeni çalışma saatlerime ve iş yerime adapte etmeye çalıştığım için de Oje Sihirbazı ile çok ilgilenemedim ama şimdi buradayım ve blog da hep burada olacak!

   Yokluğumun sebebini de açıkladıktan sonra, bugün size 31 Day Challenge dan 22. gün manikürümü göstereceğim. Bu arada uzun bir post bu, önceden haber vereyim de. 22. günün teması bir şarkıdan esinlenmek üzerineydi. Bu tema içinse beni asıl zorlayan nokta kesinlikle şarkı seçmem oldu. Saatlerce düşünüp taşındıktan sonra 10 şarkıya indirmiştim listemi ve sonrasında da 2011 yazından en sevdiğim şarkıyı seçtim. LMFAO'dan Party Rock Anthem. Bu şarkıyı her duyduğumda dansını yapmak istiyorum.

    Yukarıda fotoğraflardan sonra klipten alınmış kesitlerle hangi parmağıma neyin şeklini yaptığımı açıklamaya çalıştım. Ojeler ve desenler şu şekilde; 

    İşaret parmağı: Redfoo'nun hırkası. Taban rengi Claire's 76 - Desen Pastel 38
    Orta parmak: Kutu kafa. Taban rengi Flormar NA09 - Gözler Pastel 130 - Ağız Pastel 38
    Baş parmak: Redfoo'nun ayakkabısı. Taban rengi Flormar 400 - Yazı siyah akrilik boya
    Yüzük parmağı: Şarkının logosu. Taban Pastel 38 - Desen kırmızı akrilik boya
   Serçe parmak: Lauren Bennett'in kostümü. Taban Rimmel 239 Your Majesty - Bayrak deseni Golden Rose 106 - Simler Rimmel 500 Disco Ball

   Umarım beğenmişsinizdir. Bu manikürü yaparken çok keyif aldım. İngilizce yazının sonunda ve Türkçe yazının hemen üstünde şarkının videosu da mevcut. 23. günde görüşmek üzere!

*The captions are taken from Youtube.

13 comments:

  1. ay süper olmuş bu yaa :) kırk yıl düşünsem bir klipten nail art yapamazdım sanırım

    ReplyDelete
  2. ayrıca şarkıyı dinledim bi enerji doldum şimdi yapmam gerekenlere gömülüyorum, iyi oldu bu enerji =)

    ReplyDelete
  3. ben en çok işaret parmağındakini sevdim :) nail art serisinden hiç oje almamıştım ne ilginçtir ki. en kısa zamanda bu rengi alıcam :)

    ReplyDelete
  4. çok güzel günlerindesin 31 dayin :) umarım vakit bulabilirsin. çok yaratıcı olmuş :)

    ReplyDelete
  5. Congrats on the job! Love this song and your nails are awesome match to it!

    ReplyDelete
  6. Congrats on your job. Great manicure. I love this song.

    ReplyDelete
  7. @benimadimkirmizi @nanay @merimania teşekkür ederim kızlar! şarkının yaydığı enerji bambaşka evet. :)

    @tansumut kızım hızlansana ya sen de!!! =)

    @nail reflections @taya thank you so much! I'm glad there are people who actually knows this song. :)

    ReplyDelete
  8. işaret parmeğnın üstündeki şekiller çatlayan ojemi yoksa kendin mi yaptın videosunu çekker misin?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kendim yaptım, yakın zamanda video çekemeyebilirim ama yapacaklar listeme ekledim bu isteği. ^_^

      Delete
    2. bende yapmak istiyorumda ondan sordum bide işaret parmağındaki ojeyi nerden aldın son sorum...

      Delete
    3. claire's tan aldım o ojeyi, en yakın zamanda senin için bir tutorial hazırlayacağım. teşekkür ederim ilgine. :)

      Delete