Dec 26, 2011

31 Day Challenge - Day 30: Inspired by A TUTORIAL

Scroll down for Turkish. / Türkçe için aşağıya ininiz.

    Hello everyone! I have a really delicious post for you guys today. 30th day is themed on a tutorial inspiration and I have been thinking about doing this manicure of Cutepolish for a long time and  finally the day has come! I love m&m's a lot, peanut butter is my favorite. What is your favorite?

      Here is my yummy m&m's, hope you guys like it and see you on the last day of 31 Day Challenge!


Base: Flormar U28 (From Miracle Colors Collection)
Thumb: Flormar 125
Index: Pastel 12
Middle: Pastel 78
Ring: Rimmel 280 Sunshine
Pinky: Pastel 307






    Merhaba herkese! Bugün çok lezzetli bir postum var sizler için. 30. günün teması, nasıl yapıldığı gösterilen bir manikürden ilham almaktı ve ben de Cutepolish'in bu manikürünü epeydir gözüme kestirmiştim ve en sonunda denedim! m&m's çok severim, fıstık ezmesi olanı favorim. Sizin favoriniz hangisi?

     Umarım hoşunuza gitmiştir, 31 Day Challenge'ın son gününde görüşürüz!

Taban: Flormar U28 (Miracle Colors Koleksiyonu'ndan)
Baş parmak: Flormar 125
İşaret parmağı: Pastel 12
Orta parmak: Pastel 78
Yüzük parmağı: Rimmel 280 Sunshine
Serçe parmak: Pastel 307

9 comments:

  1. ayyy çok güzel. ben de bunu yapmayı düşünüyodum bi ara :)

    ReplyDelete
  2. thanks babe! çok lezizler ;)

    ReplyDelete
  3. çok eğlenceli ama günlük hayatta dener miyim bilemiyorum belki bir partide falan olabilir :) ama çok sevimliler =)

    http://rainbowgatherer.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Yummie :D
    I like it, very nice mani :)
    çok güzel :D (I learned Turkish in my highschool but forgot almost everything :D)

    ReplyDelete
  5. These are great! I love eating them by color! Crazy i know they all taste the same!

    ReplyDelete
  6. @merimania benim de canım çok istiyor! =)

    @rainbow gatherer teşekkürler. :)

    @let's polish aww thank you, and uhm, I think your Turkish is pretty good! :)

    @nail reflections lol, right?

    ReplyDelete