Dec 28, 2011

31 Day Challenge - Day 31: RE-CREATE YOUR FAVORITE CHALLENGE

Scroll down for Turkish. / Türkçe için aşağıya ininiz.

   Oh my god! I still cannot believe that I'm posting the final post for the 31 Day Challenge. Such an awesome period for me. Although it took 71 days, ironically, I loved being a part of this challenge. And for the last day, the theme was the re-creation of the favorite day from the challenge. And I again inspired from a song.

     Guess why?

    Because the weather outside is frightful but the fire is so delightful and since we've no place to go let it snow, let it snow, let it snow...

     Thanks for being with me during the whole challenge you guys!


Base: Flormar 433
Snow flakes: Acrylic paint.
Dots: Flormar 400
Top Coat: Rimmel 001 Blue Glitter Club



I want snow, but the sun rised while I was capturing the photos!


     I especially want to thank Nailside and Emerald Sparkled because what I wanted to draw for this song was exactly what they created before. Thank you girls!

       By the way, there are so many covers for this song but one of my favorites is from the dearest Frankie;

                        

and the other one is from Chris Colfer and Darren Criss that you can listen from here.


Hope you guys like it, and see you soon!




    Tanrım! 31 Day Challenge'ın son gün postunu girdiğime hala inanamıyorum. Benim hakikaten kendimi iyi geliştirdiğim bir süreç oldu bu zaman dilimi. 31 yerine, 71 gün sürmesine rağmen yine de bu challenge ın bir parçası olduğum için mutluyum. Gelelim son gün temasına. Son gün için, 30 günlük periyottan en sevdiğimiz, favori günü seçmemiz gerekiyordu ve ben yine yeni yeniden bir şarkıdan ilham almaya karar verdim.

    Şarkının ismi 'Let It Snow'. Kar yağmasını ve yeni yıla lapa lapa yağan karın altında girmeyi o kadar çok istiyorum ki! Sebep bu sanırım şarkıyı seçmemde ki...

   Bu arada yukarıdaki fotoğraflardan da görebileceğiniz üzere, ben kar yağsın diye yaptığım bu manikürü fotoğraflamaya çalışırken güneş açtı! 

    Tüm bu zaman dilimi boyunca benimle olan ve fikirlerini paylaşan herkese çok teşekkürler!

Taban: Flormar 433
Kar taneleri: Akrilik boya
Noktalar: Flormar 400
Top Coat: Rimmel 001 Blue Glitter Club

    Son olarak Nailside ve Emerald Sparkled'a da özel olarak teşekkürlerimi sunmak istiyorum, çünkü bu şarkıyı seçmeye karar verdiğimde yapmak istediğim manikür, onların önceden yaptıklarının aynısıydı. Teşekkürler kızlar!

    Şarkının Frank Sinatra versiyonunu yukarıya koydum, o kadar çok cover ı var ki! Diğer bir favorim olan versiyonunu da buraya tıklayarak Chris Colfer ve Darren Criss'ten dinleyebilirsiniz.


Umarım beğenmişsinizdir, yakında görüşürüz!

10 comments:

  1. kapanışı çok güzel yapmışsın :) kara hasret, kar yağmadan kardan adam yapan ben çok beğendim bunu da:)

    ReplyDelete
  2. tebriklerr :D Darısı başıma :))

    ReplyDelete
  3. @benimadimkirmizi koccaman teşekkürler.. evet ya.. kar duasına çıkacağım yakında tövbe tövbe...

    @trincess sayenizde.. ;)

    @tansumut ben umutluyum tansu! sen de umutlusun! =)

    ReplyDelete
  4. @nemo latte right back at ya! <3 <3 <3

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. These are beautiful! It was a great 71 days!

    ReplyDelete
  7. çok beğendim, rimmel topcoat u önerir misin? favorim sally hansen'dı ama bir süre sonra inanılmaz çirkin bir kıvama geliyor. boöyle yapış yapış sümüklü bamyadan beter. hangi cila/topcaoat favorin?

    ReplyDelete
  8. @nail reflections ahaha, thank you so much lovely! =)

    @denizye sağ ol canım, rimmel'in glitter top coat u bu, china glaze fast forward ı öneririm sana.. ^_^

    ReplyDelete