Jan 28, 2012

52 Week Challenge - Week 4: Plaid Manicure

Scroll down for Turkish. / Türkçe için aşağıya ininiz.


    Hello everyone! I've been missing for almost a week, I know! But I have a valid explanation, work overload! So, my apologies. I'll do my best in order to keep track of my posts.
    This post was actually scheduled for last monday but I couldn't manage to prepare it, so this lovely saturday evening is the time to show you my unsuccessfully tried plaid manicure for 52 Week Challenge.

     I went really simple with this challenge and used some vivid colors instead of some burberrian ones, if you know what I mean. Lol.


I picked Flormar 429 as a base (I'll do a separate post on this one later) and then tried to do some simple plaids with acrylic paint.


I sorta like the simplicity of this mani, also looks childish but I like it anyway.


It's snowing right now, but at the time I captured these photos weather was sunny. 


What do you guys think about my plaid? Do you think it really is a plaid or a plaid artwork or something related to plaid but its actually not. Thanks for stopping by and see you in the next post.



     Merhaba herkese! Biliyorum neredeyse bir haftadır yoktum buralarda. Ama geçerli bir açıklamam var, iş hayatı! O yüzden, özürlerimi sunarım. Rutin olarak devam edebilmek için elimden geleni yapacağım. Aslında bu yazı da geçen pazartesi yazılmak üzere planlanmıştı ama bir türlü hazırlayamadığımdan bu cumartesi akşamı ekose deseni manikürü çalışmamı post etmeye karar verdim. 52 Week Challenge'ın 4. haftası için bu manikür.

   Aslında 4. hafta için çok basit bir şey oluşturdum ve canlı renkler kullandım, -burberry renklerini kullanmaktansa- bilmem anlatabildim mi? Lol.

   Flormar 429'u taban rengi olarak seçtim (bu oje ile alakalı ilerleyen zamanlarda ayrı bir postta hazırlayacağım) ve ekose desenini de akrilik boya ile çizmeye çalıştım. Aslında basit duruşu hoşuma gitti, çocukça bir manikür gibi ama çok sevdim ben nedense. Şu an burada kar yağıyor ama fotoğrafları çektiğim sırada hava gayet güneşliydi. Sizce nasıl olmuş? Gerçekten ekose deseni gibi mi ya da ekose deseni artwork'ü gibi mi ya da ekose deseni olmaya çalışan ama aslında olamayan bir şey gibi mi? Uğradığınız için teşekkürler, bir sonraki postta görüşürüz.

17 comments:

  1. Replies
    1. merci ma cherié =)
      aslında açık mavi olanı kendim yaptım. ^_^

      Delete
  2. bayıldım esra, çok güzel olmuş renkler!

    ReplyDelete
  3. Whatever it is, it's awesome! I love it. Great color choices.

    ReplyDelete
  4. I love the color combination that you have used:-)

    ReplyDelete
  5. I love the colors...very pretty1

    ReplyDelete
  6. I have tagged you on my blog!!
    http://memasmanis-jackie.blogspot.com/2012/01/11-questions-tag.html

    ReplyDelete
  7. I love it! The colors work great together! and you have made a simple plaid!

    ReplyDelete
  8. I'd call it plaid; but I don't think it looks childish at all. I like it!

    ReplyDelete
  9. I pass the I Love your blog Award to you! http://nailreflections.blogspot.com/2012/01/i-love-your-blog-award.html

    ReplyDelete