Jan 31, 2012

52 Week Challenge - Week 5: Newspaper Manicure

Scroll down for Turkish. / Türkçe için aşağıya ininiz.


     Hey everyone! As I promised I'm doing my best in order to keep this business open. So today, I'm going to show you the 5th week manicure of 52 Week Challenge. I like this week's challenge because I've never done any newspaper nails before. 

     I've captured my nails at 4 different places this time:


At work


At the bus station


In my room


Instagram


     I used Essie Bone Chilling as a base color from Morticia's Nails set. Here is the thing, I neither like the color of the polish, nor the formula. Worst Essie nail polish ever. Anyway, after applying almost 3 coats base, I dipped my nails into a glass full of Raki (local alcoholic beverage) and then I put newspaper piece and count to 30. Very easy to apply, I recommend everyone.

See you guys in the next post.
(And I dedicate this post one of my bffs, dearest Ayşegül, with love!)


     Selam herkese! Söz verdiğim üzere daha sık bloğuma uğramaya çalışıyorum. Bugün sizlere 52 Week Challenge'ın 5. hafta teması için yaptığım manikürü göstereceğim. Bu haftanın konseptini sevdim, çünkü hiç denemediğim ve merak ettiğim bir manikürdü Gazete Kağıdı Tırnaklar.

     4 farklı yerde fotoğraf çektim; iş yerinde, otobüs durağında, odamda ve Instagram'da

     Taban rengi olarak Morticia's Nails setinden Essie Bone Chilling kullandım. Ve sıkı bir eleştiri geliyor şimdi, ne ojenin rengini sevdim ne de yapısını. Denediğim en kötü Essie oje buydu. Ojenin berbat bir formülü var, Golden Rose ojelerin kalitesinde diyeyim siz anlayın. Neyse, 3 kat sürdükten sonra ojeyi, parmaklarımı tek tek rakı dolu bir bardağa batırdım, üstlerine gazete kağıdı parçacığı koydum ve 30'a kadar saydım. Uygulaması çok kolay bir manikür, herkese tavsiye ederim. 

Bir sonraki postta görüşürüz!
(Bu postu da en iyi dostlarımdan birine, Ayşegül'e, sevgiyle ithaf ediyorum!)

14 comments:

  1. rakıya mı batırdın =) çok ilginç bir manikürmüş=) sevdimm

    ReplyDelete
  2. esracık bu 52 weekin listesini de koyabilir misin bloga???

    ReplyDelete
  3. golden roseye de laf gelmiş :D

    ReplyDelete
  4. kolonyayla da denemelisin ;)sonuç aynı...

    http://kawsemingezegeni.blogspot.com/2012/01/newspaper-nail-art.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. alkol oranı ne kadar yüksek olursa o kadar iyi geçer diye düşünüyorum, ama bir daha ki sefere öyle yapayım madem. :)

      Delete
  5. It turned out great! I've never tried this before but I want to...when I'll have time and will=P

    ReplyDelete
  6. böğk rakı ne biçim kokup surmuştur. kolonya da aynı işi görüyor aklında olsun hem de daha güzel kokuyor :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. valla rakı kokusu beni rahatsız etmiyor, dürüst olayım. ^_^

      Delete