Jan 4, 2012

New Year's Eve Nails (Yılbaşı Tırnakları)

Scroll down for Turkish. / Türkçe için aşağıya ininiz.


     Hello everyone. Finally today, I'm going to show you guys my New Year’s Eve manicure. For New Year’s Eve, I didn’t do anything special because of the post 31 Day Challenge syndrome. Lol. I just picked a nail polish but a very special nail polish. China Glaze Midnight Mission from the Cat’s Meow Set of Fall 2010 Vintage Vixen Collection. I sort of influenced from the name of the polish, you know. I have a mission in every other New Year’s Eve. Celebrating the upcoming year and getting drunk. Yay. So in order to accomplish my mission;


with flashlight; 



     Midnight Mission is like a night full of stars or a deep blue metallic jean, whichever you want to dream about. It has metallic glitter in the composition but polish itself not felt metallic to me, more like made up of foils. I applied two coats on my nails and the result is neat as you may see.


See you guys tomorrow…




     Merhaba herkese. Sonunda bugün yılbaşı akşamı manikürümü gösterebileceğim sizlere. Yılbaşı akşamı için özel bir şey yapmamıştım zira 31 Day Challenge sonrası sendromunu hala yaşıyorum. Lol. Onun yerine bir oje seçtim sürmek için ama tabi ki özelliği olan bir oje. China Glaze Midnight Mission (Gece yarısı Misyonu) Cat's Meow Seti'ne ait ve 2010 Sonbaharında piyasaya sürülen Vintage Vixen Koleksiyonundan. Ben anlaşılacağı üzere ojenin isminden etkilendim. Yılbaşı Akşamı bir misyonum vardı, gelecek yılı kutlamak ve sarhoş olmak. 

     İkinci fotoğrafı flashlı çektim. Midnight Mission yıldızlarla dolu bir geceyi de anımsatabilir, metalik tonlarla işlenmiş bir kotu da. Nasıl isterseniz... Yapısında metalik minik parıltıları var ama oje metalik değil daha çok folyoya yakın bence. Ben iki kat uyguladım ve çok temiz bir sonuç çıktı ortaya görüleceği üzere.

Yarın görüşürüz...



4 comments: