Jan 21, 2012

NOTD: Avon Violetta Sparkle

Scroll down for Turkish. / Türkçe için aşağıya ininiz.

     Hey you guys! How are you? What are your plans for the weekend? I have only one plan for this weekend,  shopping! And I did. I bought a lot of stuff but not any nail polish since I'm on a nail polish diet 'til 8th February. I was going to show this nail polish last night but too tired to post so here we're with Violetta Sparkle from Avon.


Excuse me for the unqualified photos, you can see the better swatches on here, Grape Fizz Nails's site. I'm going to talk about the chemistry of the nail polish. It's purple as you may see, and I applied 3 coats in order to reach the opacity I wanted to see. The formula is not that creamy, and close to being jelly. It has golden flakes in the formula which is the best feature of this nail polish. Golden flakes looks gorgeous with dark purple base and I think this is the reason why I like this nail polish. 


Hope you guys like it too and see you in the next post! (By the way I lost the Electropop Giveaway that I mentioned in my last couple posts, but of course I'm doing fine.) Also don't forget enter my 1 Year Anniversary Giveaway, only couple of days left to announce the winner for that one!



     Selam herkese! Nasılsınız? Hafta sonu planları var mı acaba ufukta? Benim bu hafta sonu için tek bir planım vardı, o da alışveriş yapmak! Ve yaptım da, bir sürü şey aldım ama hiç oje almadım çünkü 8 Şubat'a kadar oje diyetindeyim. Bugünkü postu da dün akşam göstermek istiyordum ama o kadar yorgundum ki bugüne kaldı, Avon'dan Violetta Sparkle ile karşınızdayım. Ben bu dünyalar güzeli ojeyi (abartmıyorum hakikaten öyle) de DenizRio'dan almıştım. Buradan satış sayfasına ulaşabilirsiniz kendisinin.

     Benim çok da iyi görünmeyen fotoğraflarımın kusuruna bakmayın, bu ojenin çok daha iyi fotoğraflarını buradan, Grape Fizz Nails'ın sitesinden de görebilirsiniz. Ben ojenin kimyası hakkında konuşacağım. Göreceğiniz üzere mor renkli bir oje, ve ben istediğim opaklığa ulaşması için 3 kat uyguladım. Formülü kremsi bir yapıda değil, daha çok jel kıvamında. İçerisinde altın renkli tanecikler var ki bence ojenin en güzel özelliği de bu. Harika görünüyor bu altın rengi parçacıklar koyu morun üstünde.

     Umarım siz de beğenmişsinizdir ve bir sonraki postta görüşmek dileğiyle! (Bu arada son 2 postumda bahsettiğim Electropop Çekilişini kaybettim, ama yine de çok teşekkürler herkese.) Ayrıca, benim 1 Yıl Çekilişime katılmak için de son 2 gün!

10 comments:

  1. Bu süpermiş ben de aldım bugün :) Oui'nin az altınlısı gibi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. görmek için sabırsızlanıyoruz! =)

      Delete
  2. Replies
    1. yaa... =/ bence bir yerlerden çıkacak o! :)

      Delete
  3. ay avonun bendeki ojelerinde hep bi kalıcılık sorunu var parlatıcı falan sürmezsem 1. günün sonunda uçları gitmiş ve ve bütün heryeri kırmızıya boyamış oooluyorum 3 ojesi var bende 3 ü de kırmızı tonlu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. bunda da aynı sorun vardı, tek günde pek çok yeri üstünde cg ff top coat olmasına rağmen gitti. =/

      Delete
  4. Sorry about the win! But I love this polish!!

    ReplyDelete
  5. I love your blog! I am now following! :)

    theglossover.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. aww, thank you! glad to have you here. :)

      Delete