Jan 16, 2012

NOTD: China Glaze It's Alive

Scroll down for Turkish. / Türkçe için aşağıya ininiz.

     Good afternoon everyone! Today I would like to show you guys one of my favorite polishes that I bought from adorable DenizRio. I wasn't quite sure whether to buy this one or not, and then I decided to buy it. One of the best decisions I've ever made. This nail polish is so original, and looks gorgeous on nails.

Ladies and gentleman here I introduce you; China Glaze It's Alive!


Such a unique nail polish from China Glaze Halloween 2011 Haunting Set. It looks like a mud green, well actually it is. But guess what? This muddy green looks gorgeous according to me! The formula is jelly but really easy to apply. I put 2 coats in this manicure. Also there are circle and hexagonal green glitters composed in the formula. So what more do I want?


The day I put this nail polish, there was snow everywhere! So I caught couple of snowy pictures.



Look how the snow crystals are in a harmony with the glitters in the nail polish.


One final note; I entered China Glaze ElectroPop giveaway in my country, so in order to help me won; you just need to click here and like my It's Alive picture. I'll appreciate that you guys! See you in next post.



     İyi akşamlar herkese! Bugün size en çok sevdiğim ojelerimden birini göstereceğim. Ben bu ojeyi süper insan DenizRio'dan aldım. Aslında çok da emin değildim alırken ve şu anda vermiş olduğum en iyi kararlardan biri olduğunu söyleyebilirim! Son derece orijinal bir oje ve tırnakta harika duruyor bence.

Baylar bayanlar, China Glaze It's Alive!

China Glaze 2011 Cadılar Bayramı Setinden eşi benzeri olmayan bir oje, çamur yeşili renginde ve bu renk harika görünüyor bence! Jel yapıda ama uygulaması çok kolay. Ben 2 kat sürdüm bu manikürümde. Yapısında daire ve altıgen şeklinde simler var. Daha ne isterim ki? Bu ojeyi sürdüğüm gün kar yağmasını fırsat bilerek, karda çektim pek çok fotoğrafımı. Kar kristalleri ve oje ne kadar harika bir uyum içerisindeler, sizce de öyle değil mi?

Son olarak, China Glaze ElectroPop çekilişine katıldım ben. Kazanmama yardım etmek için, buraya tıklayarak fotoğrafı beğenmeniz yeterli olacaktır. Teşekkür ederim desteğinize şimdiden. Bir sonraki postta görüşürüz!

6 comments:

  1. I LOVE this polish! It's sooo unique and beautiful!! It suits you well!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much, it definitely is one of my faves! =)

      Delete
  2. bende bunun kardeşi olan ıck a bod y istiyorm

    ReplyDelete
  3. I really love this color! Its green and i love greens! Voted for you I do hope you win!!

    ReplyDelete