Jan 17, 2012

NOTD: Pastel 313 (Butter London The Black Knight dupe)

Scroll down for Turkish. / Türkçe için aşağıya ininiz.

     Hello everyone. Today, I'm gonna show you guys a dupe for Butter London Black Knight from Pastel New Year's Collection. It's Pastel New Year Glitter 313.


I applied 3 coats in order to increase the shimmer density, but as you may see the only feature differs from the Black Knight is, this polish has less shimmer. Other than that, everything looks like the same. Has a jelly formula, finishes neat. Hard to remove since it has glitter in the composition.


Under the sunlight;


What do you guys think? Do you think it is similar to Black Knight?
Take care and see you in the next post.



     Merhaba herkese. Bugün sizlere Butter London'ın Dark Knight ojesine benzeterek yapılmış bir oje göstereceğim, Pastel'in yeni yıl için çıkardığı koleksiyonundan. Pastel New Year Glitter 313.
     Ben 3 kat uyguladım, simlerin yoğunluğunu arttırmak için, ama göreceğiniz üzere Black Knight'tan tek farkı sim yoğunluğunun az olması. Haricinde, her şey benzer görünüyor. 
     Bu ojenin yapısı jel kıvamında, bitirilişi de düzgün. Ama çıkarması zor, içerisinde simler olduğu için. En sonda da güneşin altında çekilmiş bir fotoğraf var. Siz ne düşünüyorsunuz? Black Knight'a benzer mi sizce de?
Kendinize iyi bakın, bir sonra ki postta görüşürüz.

22 comments:

  1. This one is a true beauty! But I've never heard of this brand before=)

    ReplyDelete
    Replies
    1. It's local brand, this might be the reason. And thank you. :)

      Delete
  2. 311-312-313 aldığım günden beri favori ojelerim oldu. Butter London Black Knight 'ı bilmiyorum ama Pastel bu ojelerle şahane bir iş çıkarmış!

    ReplyDelete
    Replies
    1. katılıyorum, sim yoğunluğu biraz fazla olursa çok daha iyi olur ama. =)

      Delete
  3. Bende siyahın üstüne sürmüştüm bunu,çıkarırken kolay çıkmıştı :) yakışmış sanaa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. folyo yöntemi her türlü çıkarma problemine birebirmiş, ben dün bunu gördüm! =)

      Delete
  4. I love the color! I don;t have the other polish to compare but from ones i have seen it looks really close!

    ReplyDelete
    Replies
    1. It is but needs more shimmer though. :)

      Delete
  5. ben bu ojeyı satın alırken kadın kırmızının ustune surdugunuzde cok sahane gorunuyor demıstı. ben denedım. canlı bır kırmızıyı bıraz bordoya donduruyor ama yenı yıl ısıltısı sahane! tavsıye ederım

    ReplyDelete
    Replies
    1. sağ ol canım. :)
      bak hiç düşünmemiştim başka bir rengin üzerine sürmeyi, böyle de pek güzel..

      Delete
  6. What a great glitter! I haven't tried Black Knight yet so not sure how it compares; I like this one regardless.

    ReplyDelete
  7. bi ben bulamadım bu ojeyi sanırım ank.da nerde vardrki kıvılcımda bıle yoktu :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. ankara'da alan arkadaşlarım var sanırım, bilmiyorum ki ben de tam olarak neresinde satılıyordur. ^_^

      Delete