Jan 4, 2012

One Year Anniversary Giveaway (yay!) - 1. Yıl Çekilişi (yay!)

Scroll down for Turkish. / Türkçe için aşağıya ininiz.

      Hello everyone! Two posts in a day, applause for me. There is a very special reason for this post though. I’m kind of excited.

      I would like to tell you a story about how I fell in love with nail polishes. Keep reading you’ll like it.

     It was summer 2010, July. Me and a close friend of mine were shopping at a mall and looking for some girly stuff like lipsticks, foundations...etc. After a while she entered to a beauty store and started to grab couple of nail polishes. I was like ‘Why are you buying those?’ Me, asking why to buy a nail polish. Lol. She looked at me pointlessly at that moment and I bought a couple of nail polishes for myself too. Pastel 72 (blue) and Pastel 61 (pink). I don’t know why I picked these two colors, it was a random move. These were not my first nail polishes though, when I was in elementary school we were doing Spice Girls themed dance show for the spring fest sort of thing and I was Emma and in their Spice World album she wore a metallic grey nail polish if I’m not mistaken. So, when I was 10, I bought that metallic nail polish from Flormar but I have got no idea where is it right now. Also in high school, I bought black and maroon color nail polishes, just a couple. Anyway, on that July day that I bought my sort of very first nail polishes I went back home. Applied the blue one and didn’t think about anything, I was like ‘Ok, a nail polish, nothing more.’ During the July – October period I didn’t buy any nail polishes ‘til the day I accept that I was actually in love with ‘em.

     On October 2010, the movie Black Swan –which I was looking forward to see-, was on theatres. After seeing the movie, I came home and did some research about the movie and at a millisecond I saw this photo    and became a fan of Emerald Sparkled and her nail art and the next day I started to buy nail polishes.

    Since then, I love to express myself and my mood or special days for me on my nails with colors! I become the happiest person on earth with every cute little nail polish bottle I buy.

     First I wasn’t aware that much about the worldwide brands, just shopping for some local brands; Pastel, Flormar, Alix Avien…etc.

     But you know, once you are a nail polish addict always a nail polish addict.

    My desire for nail polishes grow bigger every day and after following like hundreds of other nail polish enthusiasts from all over the world, I sort of became knowledgeable about the brands. Local brands were of course not enough for me and I was already in love with one special nail polish that I wanted to own madly.

     So, I don’t know when you did start to follow Wizard of Polish but I launched it a year ago, on 23rd of January, 2011. And in order to celebrate One Year Anniversary of my blog 20 days from now, I would like to give that one very special nail polish that I’m in love with, mentioned above.


China Glaze For Audrey



     This nail polish is so very special for me. I have been waiting for so long to be with her. Lol.


     The movie Breakfast at Tiffany’s starring Audrey Hepburn is one of my all time favorite movies and I love nail polishes more when they are created from my favorite movies, tv – series, songs or books or places or foods…etc.




     I organize this giveaway within the huge support of DenizRio (awesome nail polish supplier in my country) who is really helpful to me and you'll be hearing her name a lot in the future. Here is her blog page, facebook page and shopping page.    

       Long story short, this giveaway is open internationally winner will be picked via Random.org as always, and I will announce the winner at 00:00 on 23rd of January! Yay! You just need to fill the form at the bottom of this post and that’s all.

Thanks for being with me in this colorful adventure you guys!




     Selam herkese! Bir günde iki tane post, alkışları göreyim. Aslında bu post için özel bir sebebim var. Biraz heyecanlıyım.

     Öncelikle size ojeleri nasıl bu kadar sevmeye ve nasıl koleksiyon yapmaya başladığımı anlatacağım.

     Aylardan Temmuz, sene 2010. Ben ve çok yakın bir arkadaşım makyaj malzemesi almak için bir alışveriş mağazasına gitmiştik. Bir süre dolaştıktan sonra kendisi Watsons’a daldı ve bir şekilde oje reyonuna yaklaştık. Arkadaşım 2 adet oje aldı, benim yüzümdeyse ‘Neden oje alıyorsun ki?’ diyen bir ifade vardı. Düşünsenize, ben neden oje alındığını sorguluyorum. Lol. Bana manasızca bakınca o, ben de kendime 2 tane oje aldım. Pastel 72 (mavi) ve Pastel 61 (pembe). Neden bu iki rengi seçtiğim hakkında en ufak bir fikrim yok, tamamen rastgele bir seçim. Bu ikisi benim ilk ojelerim de değil bu arada, ilkokuldayken pek çoğunuzun geçtiği üzere ben de Spice Girls evresinden geçmiştim ve Emma (sarışın) olmuştum ve o dönemde çıkardıkları Spice World albümlerinin kapağında da Emma’nın metalik gri ojeleri vardı yanlış hatırlamıyorsam. Yani 10 yaşımdayken Flormar’dan aldığım o metalik gri renk ilk ojemdir aslında.  Şu an nerede olduğu hakkında en ufak bir fikrim yok o ojenin. Lisedeyken de siyahlar, bordolar dönemimdi. 2 tane ojem vardı sadece. Neyse, o sıcak Temmuz gününde aldığım iki oje de aldığım ilk ojeler sayılabilir bir anlamda. Eve geldiğimde mavi olanını sürdüm ve bana herhangi ekstra bir şey hissettirmedi. Sadece bir oje diye düşünüyordum. Temmuz – Ekim arasında da böyle devam etti bu durum. Hiç oje almadım, ta ki aslında ne kadar çok sevdiğimi kabul edene kadar.


     Sonra 2010 yılının Ekim ayında bir gün, uzun zamandır beklediğim film olan Black Swan (Siyah Kuğu) vizyona girmişti. Filmi izledikten sonra eve geldiğimde film ile alakalı bir şeyler okumak için internette bir şeyler ararken saliselik bir anda şu fotoğrafa denk geldim ve o anda daha Emerald Sparkled’ın ve onun nail art’ının hayranı olmuştum bile. Ertesi gün gidip kendime bir sürü oje aldığımı hatırlarım.



    O zamandan beri de kendimi, ruh halimi, benim için özel olan bazı günleri tırnaklarımda renklerle ifade etmeyi çok seviyorum! Küçük bir oje şişesi aldığımda bile dünyanın en mutlu insanı olabiliyorum.

   İlk başta pek çok oje markasından haberdar değildim, sadece yerli ürünlerden alıyordum; Pastel, Flormar, Alix Avien…vb.

     Ama biliyorsunuz ki bir oje bağımlısı iseniz, sonsuza kadar oje bağımlısı olursunuz.


    Ojelere olan ilgim ve merakım gün geçtikçe büyüyordu ve izlediğim oje blogger ı sayısı da aynı oranda artıyordu ki az da olsa bir altyapı oluşturdum kendime. Bu noktada da yerel markalar yeterli gelmemeye başladı tabi ki ve tam da bu süreçte bir tane ojeye aşık oldum, aramda çok özel bir bağ oluştu, o kadar çok istedim ki o ojeyi.


    Oje Sihirbazı’nı ne zaman izlemeye başladığınızı bilmiyorum ama bundan tam 1 yıl önce, 23 Ocak 2011’de yazmaya başlamışım buraya. Ve blogumun 1. yılını kutlamak için 20 gün sonra, benim için o çok özel olan –aşık olduğum- yukarıda anlattığım ojeyi hediye etmek istiyorum.


China Glaze For Audrey



     Başrolünde Audrey Hepburn’ün oynadığı, Breakfast at Tiffany’s (Tiffany'de Kahvaltı) isimli film en sevdiğim filmler listesinde üst sıralardadır. Filme benim açımdan yaklaşabilirseniz belki neden bu ojeyi de bu kadar çok sevdiğimi anlayabilirsiniz. Benim sevdiğim filmler, diziler, şarkılar ya da kitaplar, şehirler ya da yemekler…vb. baz alınarak üretilen ya da isimlendirilen ojeler hep daha çok ilgimi çeker.



     Ben bu çekilişi DenizRio'nun sayesinde düzenliyorum. DenizRio benim için ülkemizdeki en süper, en bir iyi oje tedarikçisidir. Yakında ismini çok daha sık duyacaksınız. Buradan blog sayfasına, buradan Facebook sayfasına ve buradan da satış sayfasına ulaşabilirsiniz.
   
   Uzun lafın kısası, çekilişim herkese açık ve her zamanki gibi Random.org u kullanarak belirleyeceğim. Kazananı 23 Ocak gecesi 00:00’da açıklayacağım. Yay! Katılmak için sadece aşağıdaki formu doldurmanız yeterli.

Bu renkli macerada benimle olan herkese teşekkür ederim!

*First picture is taken from bigdaddybeauty.com and second one is taken from beautezine.com
 

11 comments:

  1. Çekilikişin ve bloğunun 1. yılı kutlu olsun canım şimdiden :) Benimde senin hikayene çok benzeyen bir hikayem ve çığ gibi biranda büyüyen bir oje koleksiyonum var :)) inşallah bende senin gibi birinci yılımı güzel bir çekilişle kutlarım ama daha çok var :)

    ReplyDelete
  2. Wow One year! Congrats!! That is such a big deal! I'm so happy for you! Can't wait to for your 2nd year!

    ReplyDelete
  3. @efsa teşekkürler canım, zaman ne kadar çabuk geçiyor biliyorsun ama =)

    @nail reflections thank you, I hope so! :)

    ReplyDelete
  4. slm:) izleyicin oldum.Çekilişi blogumda duyurdum:
    http://herseydenbirtutam-undenied.blogspot.com/2012/01/mpazar.html

    mail:
    et_hotmeyil.com@hotmail.com

    çekiliş için blogda duyrmak şart değildi ama ben duyurdum

    ReplyDelete
  5. tesekkurler canim, formu doldurduysan da yeterliydi. :)

    ReplyDelete
  6. ben doldurdum ama eminde degilim;)

    ReplyDelete
  7. formda görünüyorsunuz, emin olabilirsiniz. :)

    ReplyDelete
  8. vay canına hikayenden etkilendim :) öncelikle blogunun birinci yaşı kutlu olsun.. ben de 12 yaşımdan beri oje sürüyorum.. ilk ojem flormar'ın metalik grisi ve 246 numara ten rengiydi. o ten rengi ojeden bugüne kadar üç şişe bitirdim! çok çok daha küçükken anneme bana oje sürmesi için baskı yapardım, sadece ayak parmaklarımdan birine sürerdi ve gün boyu ben ayaklarımı çıkarıp çıkarıp ojeme bakardım :D öyle işte, o günden beri ben böyleyim ama ne zaman bir gerçek oje delisi olduğumu sorarsan sanırım şu son iki sene..

    son ekleme: çekilişte herkese bol şans :)

    ReplyDelete
  9. @what's next demek ki aynı ojeymiş o, sanırım geçenlerde gözüme çarptı, hala satışta galiba. lol.

    ReplyDelete