Jan 18, 2012

Pink Wednesday: Pastel 08

Scroll down for Turkish. / Türkçe için aşağıya ininiz. 

    Hey everyone! Here we are with my third Pink Wednesday manicure. I've been thinking about expanding what Pink Wednesday really symbolizes. Like woman rights, or breast cancer awareness. I don't know, sounds like a perfect addition to the concept for me.

    Anyway, for this wednesday I picked a nail polish from the recent collection of Pastel, Pastel 08. This is the nail polish I picked;


In my captions it looks more dustier and whiter but actually in sunlight it definitely looks like an adorable light pink.


It's creamy but isn't that dense so I applied three thin coats in order to obtain this result. I like the color though. Between white and light pink.


Also, if you still didn't enter my blog's one year anniversary giveaway, you can still join by clicking here. And I'll be glad if you guys vote for my It's Alive manicure for an Electropop Giveaway by clicking here.

Thank you so much for stopping by and see you in the next post!



     Selam herkese! Üçüncü Pembe Çarşamba konseptli manikürümle karşınızdayım. Üç haftadır da bu konseptli manikürlerin anlamını biraz daha genişletip sembol ettikleri kavrama kadın hakları ya da göğüs kanseri farkındalığı gibi üstünde fazlasıyla durulması gereken konuları da eklemeye karar verdim. Kulağa iyi  geliyor açıkçası.

     Gelelim bu çarşamba hangi ojeyi seçtiğime; Pastel'in en son koleksiyonundan Pastel 08'i seçtim. Benim fotoğraflarımda olduğundan daha grimsi görünüyor ama gün ışığında çok daha temiz bir açık pembe. Kremsi bir yapıda ama yoğunluğu iyi değil bu yüzden de yukarıdaki sonucu elde etmek için üç kat uygulamam gerekti. Renk çok güzel ama, beyaz ve açık pembe arası.

     Ve de, hala daha blogumun 1. yıl çekilişine katılmadıysanız buraya tıklayıp katılabilirsiniz. Yanı sıra, It's Alive ile katıldığım Electropop Çekilişinde de bana buraya tıklayarak oy verirseniz çok sevinirim.

Uğradığınız için teşekkürler, bir sonraki postta görüşürüz!

12 comments:

  1. This one is so beautiful! So soft, I think it's perfect for spring!! How's application and duration like?=)

    ReplyDelete
    Replies
    1. As I mention above, this is 3 thin coats because formula is not that dense and between creamy and jelly. But as you may see, looks opaque after 3 coats. And also, I put a coat of CG Fast Forward on top so it can last like more than a week probably. :)

      and thank you, as always! =)

      Delete
  2. ne güzel olmuş temiz temiz, ben bu kadar açık renkleri yakıştıramıyorum kendime:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bana da bir garip geldi yalnız, bakıyorum bakıyorum çok açık! =)

      Delete
  3. Eneee bugun ben de Pink Wednesday yapmisim sans eseri, simdi farkettim.

    ReplyDelete
  4. çok cici bu renk, ama ben pastel oje sürmeyi pek beceremiyorum ya of.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kendimizi geliştiriyoruz bence de sürerken.. =)

      Delete
  5. kesinlikle çok beğendiğim bir renk çok da yakışmış ellerinize :)

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. thank you for the adorable wishes Kimberly, I hope so too! =)

      Delete