Jan 5, 2012

Pink Wednesdays Starting Today! (Bugünden İtibaren Çarşambalar Pembe!)

Scroll down for Turkish. / Türkçe için aşağıya ininiz.

     Well, hello there mates. Starting today, I'll do my best in order to wear pink on wednesdays. I've been so willing to participate in this union since summer but now is the best time I guess. So yeah, wednesdays gonna be more girly and pink!

    On my first pink wednesday, I picked a nail polish that I've been dying to apply for such a long time. Flormar 29 from Flormar Supershine Collection.



     Actually, formula is not that good. I applied 3 coats in order to avoid from any brush marks but on the third coat it started to get more viscous so things got harder for me. This polish is creamy and has a smooth finish but as I said it's hard to obtain that smoothness. But you know what, it worths to tolerate all the polishing process because I think the color is perfect.


What do you guys think about the color? Don't you think it looks so pure and innocent?



     Selam oje sever insanlar. Bugünden itibaren çarşambaları pembe oje sürüyorum. Ya da elimden gelenin en iyisini yapacağım bunun için diyeyim. Yazdan beri bu oluşuma katılmayı çok istiyordum zaten ama şu ara en iyi zaman sanırım. Bu yüzden de çarşambaları çok daha pembe geçecek.

    İlk pembe çarşambamda, uzun zaman sürmek için yanıp tutuştuğum bir rengi seçtim. Flormar 29, Flormar Supershine Koleksiyonu'ndan. 

     Aslında ojenin yapısı çok da hoşuma gitmedi. Fırça izlerinden kurtulabilmek için 3 kat sürdüm ama 3. katta alttaki katmanlar kurumaya başladığından biraz sorun yaşadım. Aslında kremsi bir yapısı var ve göreceğiniz üzere dümdüz bitiyor ama yine de o pürüzsüzlüğü elde etmek zor. Fakat rengi için tüm bunlara değer diye düşünüyorum çünkü harika bir renk bence.

Sizce? Çok saf ve masum bir duruşu yok mu?

13 comments:

  1. bebek pembesi bence bu :)
    üzerine konad yapsan da süper durabilir :)

    ReplyDelete
  2. katılıyorum ama desen görmek istemiyorum sanırım bir süre. :)

    ReplyDelete
  3. bundan benim de var galiba, fotoğraflarını görüp o kremsi bitişine hayran kalıp almıştım ama süremeyince sinir oldum böyle kireç gibi koyu garip bir kıvamdaydı sanırım, ama sen 3.katta iyi toparlamışsın tebrikler

    ReplyDelete
  4. teşekkür ettim. evet işte kıvamı anormal bir hal alıyor 2 kattan sonra ama fırça izleri de kapanmıyor filan, sonuç kötü olmadı yine de. :)

    ReplyDelete
  5. this is such a beautiful color! pretty pink.

    ReplyDelete
  6. @lydz I've never thought of that, pretty pink - pretty in pink, so 80's. lol.

    @beauxs mom thank you :)

    ReplyDelete
  7. I love that pink! And it look awesome on you!

    ReplyDelete
  8. @nail reflections aww, you are adorable as always Kimberly, thank you! ^_^

    ReplyDelete
  9. bndede var bu cnm sende hiç izsiz harika sürmüşsün cok güzel ;)

    ReplyDelete