Feb 4, 2012

11 Questions Tag (11 Soruda Siz)

Scroll down for Turkish. / Türkçe için aşağıya ininiz.


     Hey you guys! I've been receiving this tag a lot lately, so I made my mind and decided to do one. Lydz from Sekhmet's Purple Castle tagged me the most recently so I'm gonna answer her 11 questions. But first; I have to remind the rules:

- You must post the rules.
- Each person must post 11 things about themselves on their blog.
- Answer the questions the tagger set for you in their post and create 11 new questions for the people you tag to answer.
- You have to choose 11 people to tag and link them on the post.
- No tag backs.
- No stuff in the tagging section 'about you are tagged if you are reading this.' You legititimately have to tag 11 people.

11 random thing about me:

1. My favorite nail polish color is purple, but I'm not ready to announce that even to myself yet. Lol.
2. Mostly my eyes catch the name of the nail polish when I buy one.
3. I buy nail polish 3-4 times a week but I'm on a one month polish diet since 8th of January.
4. I would call my own polish line, Once A Nail Polish Addict, Always A Nail Polish Addict!
5. I'm working as a Purchasing Responsible for a living.
6. The most polish I've ever bought online and the number was 25 if I'm not mistaken.
7. I don't have a favorite quote, I have a haul of favorite quotes.
8. I'm not get annoyed easily, but when people lie to me I really pissed off.
9. I'm actually a vegaterian so I'm eating vegatables for the rest of my life.
10. The last time I wrote a letter by hand, probably 10-11 years ago when I was in middle school.
11. I would definitely live in the USA, because I've been there once and I love how comfortable and relax people's lives there. So yeah, USA is my one and only choice on that.

I'm tagging;

1- Nemo Latte
2- Ojelerim Burada
3- Emerald Sparkled
4- Hangi Oje Yakismaz Ki Kız Bana
5- Tirnaklar Fora
6- Oje Vitrini
7- Benim Adim Kirmizi
8- Merimania
9- Posh Nail Art
10- Betulsdreams
11- Oje Gemisi Kalkiyor

Please answer the following questions:

1. How can you express your love for nail polish in one word?
2. What is your favorite book genre?
3. Where do you want to live besides your home country?
4. Do you like starting day early or waking up late?
5. Are you a night girl or a day girl?
6. What is your favorite meal of the day?
7. How will you spend your Valentine's Day this year?
8. Do you like swimming?
9. How would you describe your favorite holiday?
10. Which language you would like to speak the most?
11. What is your favorite nail polish brand?

Take care you guys! See you in the next post.



     Selam herkese! Bu postta uzun süredir taglendiğim bir konuyla alakalı olacak. Epey bir kişi tagleyince artık yapmazsam ayıp olacaktı, ben de bir deneyeyim dedim. Beni en son Sekhmet's Purple Castle blogunun yazarı Lydz tagledi ben de o yüzden onun 11 sorusunu cevaplayacağım. Ama öncelikle; birkaç kural hatırlatmam lazım:

- Postu hazırlarken kuralları da yazmanız gerekiyor.
- Herkesin 11 tane kendine ait soruyu cevaplaması gerekiyor.
- Sizi tagleyen kişinin hazırladığı 11 soruya cevap vermeniz, sonrasında kendi 11 sorunuz ile de başka 11 kişiyi taglemeniz gerekiyor.
- Sorularınızı cevaplamasını istediğiniz 11 kişinin bloguna bunu haber vermeniz gerekiyor.
- Sizi tagleyen kişiyi tagleyemiyorsunuz.
- 11 kişiyi net bir şekilde taglemeniz, bunu okuyorsanız taglendiniz şeklinde minvallere yer vermemeniz gerekiyor.

Benimle alakalı 11 cevaba gelecek olursam:

1. En sevdiğim oje rengi mor, ama ben bile bunu kendime itiraf edemiyorum henüz. Lol.
2. Bir oje alacağım zaman en çok ismi dikkatimi çekiyor.
3. Haftada 3-4 defa oje alıyorum ama 8 Ocak'tan beri 1 aylık oje diyetine girdiğim için 8 Şubat'a kadar oje almayacağım.
4. Eğer bir oje markam olsaydı ismi; 'Eğer Bir Kere Oje Bağımlısı Olduysan, Hep Olursun!' olurdu.
5. Satınalma Sorumlusu olarak hayatımı ikame ettiriyorum.
6. Bir kerede en çok aldığım oje sayısı 25 eğer yanlış hatırlamıyorsam.
7. Favori bir vecizem yok çünkü birçok var.
8. Kolay kolay sinirlenen bir insan değilimdir, eğer birinin bana yalan söylediğini fark edersem çok kızarım ama.
9. Vejetaryen olduğum için hayatımın sonuna kadar sadece sebze yiyerek yaşayabilirim.
10. En son el yazısı ile mektup yazdığımda, 10-11 sene önce ortaokuldaydım sanırım.
11. Eğer dünya üzerinde yaşayabileceğim yeri seçebilseydim kesinlikle Amerika olurdu. Bir kere bulundum orada ve hayatın ne kadar rahat olduğunu gördüm. Tek tercihim bu.

Ben de;

1- Nemo Latte
2- Ojelerim Burada
3- Emerald Sparkled
4- Hangi Oje Yakışmaz Ki Bana
5- Tırnaklar Fora
6- Oje Vitrini
7- Benim Adım Kırmızı
8- Merimania
9- Posh Nail Art
10- Betulsdreams
11- Oje Gemisi Kalkıyor

bloglarının sahiplerini tagliyorum!

Aşağıdaki soruları cevaplamayı unutmayın kızlar!

1. Oje sevginizi tek bir kelime ile nasıl ifade ederdiniz?
2. En sevdiğiniz kitap türü nedir?
3. Yaşadığınız ülke dışında nerede yaşamak isterdiniz?
4. Güne erken başlamayı mı seviyorsunuz yoksa geç uyanmayı mı?
5. Gündüz insanı mısınız, gece insanı mı?
6. Günün en sevdiğiniz öğünü nedir?
7. Sevgililer Günü'nü bu sene nasıl geçireceksiniz?
8. Yüzmeyi sever misiniz?
9. İdeal tatil sizin için nasıl olmalı?
10. En çok konuşmayı istediğiniz dil hangisi?
11. En sevdiğiniz oje markası hangisi?


Bir sonraki postta görüşmek üzere.


No comments:

Post a Comment