Feb 5, 2012

52 Week Challenge - Week 6: Half Moon Manicure

Scroll down for Turkish. / Türkçe için aşağıya ininiz.


     Hey everyone, how was your weekend so far? Feeling good?

     We will be starting the 6th week of 2012 tomorrow and I'm gonna show you my 6th week manicure Half Moon Nails for the 52 Week Challenge.


First of all, I want to say that I'm really bad at half moons! This is definitely the one of the hardest manicures to do for me. I again tried to do my best though. And the result was not that bad because I used a glitter nail polish for the half moons. Lol.


I picked Alix Avien 279 as a base color. Really nice blue polish and has a creamy formula that gets opaque in 2 coats. Adorable Dilek from Tirnaklar Fora gave me this nail polish and guess what? Today is her birthday, yay! Have a very amazing year girl! You rock!


Then I tried to draw half moons with Rimmel 002 Disco Gold glitter nail polish. What do you think? Do you think I finally succeed?


See you guys in the next post. Have an awesome week!



     Selam herkese, nasıldı hafta sonunuz? İyi geçti mi?

     Bu hafta 2012'nin 6. haftasına başlıyoruz ve ben de sizlere 52 Week Challenge'ın 6. hafta manikürü olan yarım ay şekilli manikürümü göstereceğim.
     Öncelikle belirteyim, yarım ay maniküründe kesinlikle sınıfta kaldım bile! Benim için nedense yapması en zor manikürlerden biri de bu. Yine de elimden gelenin en iyisini yapmaya çalıştım ve sonuç beklediğimden çok daha iyi oldu çünkü yarım ayları simli ojeyle yaptım. Lol.
    Taban rengi olarak Alix Avien 279'u seçtim. Bence çok güzel bir mavi ve kremsi yapısı sayesinde 2 katta rahat rahat opaklaşıyor. Bu oje bana muhteşem insan Dilek'in hediyesiydi. Tırnaklar Fora blogunun yazarı kendisi ve tahmin edin bakalım bugünün anlam ve önemi ne? Bugün Dilek'in doğum günü. Yay!         Kendisinin doğum günün buradan da kutluyorum ve harika bir yaş diliyorum ona!
    Taban renginden sonra da Rimmel 002 Disco Gold ile yarım ayları çizdim. Nasıl olmuş sizce? En sonunda başarmış mıyım?

Bir sonraki postta görüşmek üzere, iyi bir hafta geçirmenizi dilerim!

13 comments: