Feb 6, 2012

From The Vault: A England Lady Of The Lake

Scroll down for Turkish. / Türkçe için aşağıya ininiz.

     Hey everyone! Today, I'm going to show you a really magical nail polish that totally fits my name Wizard Of Polish! Lady Of The Lake from A England's The Mythicals Collection


Here is a little confession, I bought this polish only because it looks like an awesome purple to me and I wanted to try A England nail polish madly that time. But something really amazing happened! This nail polish turned out to be something holo. And I noticed that, the day after I applied it, my nails were sparkling under the sunlight.


It has a great formula, it meets everything you expect from a nail polish. Gets opaque in 2 coats really easily, dries really fast and suprises you with its holo structure.


I bought this nail polish on A England's 1 year birthday period with free shipping and if I'm not mistaken there was 18% discount at that time. A England polishes mainly launches in UK but they ship all around the world.


Here is two different looks; above photo was taken 7.00 A.M. in the morning on a cloudy day and below photo was taken on a sunny afternoon.



     Nowadays, A England launched a new collection named The Legend and guess what, that collection actually is legendary, just take a look at their site, you will not regret. I probably will buy some more nail polishes from The Legend collection too.

See you guys in the next post and I'm looking forward to read your comments on A England.



     Selam herkese! Bugün sizlere blogumun ismi olan Oje Sihirbazı'na da son derece çok yakışan sihirli bir ojeyi tanıtacağım. A England'ın The Mythicals (Mitler) Koleksiyonundan, Lady Of The Lake (Göldeki Leydi). Ama önce küçük bir itirafım var, ben bu ojeyi alırken mor renk hastalığımdan ötürü almıştım ve aldığım zamanda da A England oje denemek için can atıyordum. Ama mucizevi bir şey oldu. Bu oje holo çıktı. Ve ben bunu ojeyi sürdüğümün ertesi günü güneşin altında harika bir şekilde parlayınca fark ettim. 
     Ojenin harika bir yapısı var, bir ojeden bekleyebileceğiniz tüm özelliklere sahip deyim yerindeyse. Yapısı çok harika, 2 katta rahat rahat opak oluyor, hızlı kuruyor ve bir anda holo oluşuyla sizi şaşırtıyor.
     Ben bu ojeyi A England'ın 1. yaş gününde sunduğu ücretsiz kargo ve yanlış hatırlamıyorsam 18% indirim fırsatından faydalanarak almıştım. Adından da anlaşılacağı üzere İngiltere'de pazarı olan bu oje markası sanırım tüm dünyaya olmasa da pek çok yere ürünlerini postalayabiliyor.
    Yukarıdaki fotoğraflarda pek çok farklı kare görebilirsiniz. Sabahın 7'sinde bulutlu bir günde çekilmiş olanı da mevcut, güneşin altında öğle vakti çekileni de.
    Bu arada, yakın zamanda A England The Legend (Efsane) isimli yeni bir koleksiyon daha çıkardı ve tahmin edeceğiniz üzere hakikaten de efsanevi bir koleksiyon. Sitelerine buradan bir göz atın derim, pişman olmayacaksınız. Ben yakın zamanda The Legend koleksiyonundan da biraz oje alacağım sanırım.

Bir sonraki postta görüşürüz, A England hakkındaki tecrübelerinizi ve yorumlarınızı dinlemek için sabırsızlanıyorum!

12 comments:

  1. merhabalar esracım, acayip hoş bir renk söylemeden geçmiyim :D
    bloğumda seni tagledim http://efsaefsun.blogspot.com/2012/02/mimlendim-mimlendin-mimlendiniz.html
    sorularımı cevaplarsan çok sevinirimm :D kendine iyi bak.

    ReplyDelete
  2. Hmmm, kargoda sorun yaşadın mı? Benim de çok hoşuma gidiyor bu ojeler ama gümrüğe takılır diye korkuyorum...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hayır, hiçbir sorun yaşamadım. :)

      Delete
  3. merhabalar, bu ojeyi nerden aldınız acaba?

    ReplyDelete
    Replies
    1. a-england'ın kendi web sitesinden aldım. :)

      Delete
  4. merhabalar, bu ojeyi nerden aldınız acaba? cidden çok güzelmiş:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. www.aengland.com olmalı site. :)

      Delete