Feb 22, 2012

From The Vault: Essence 60 Fateful Desire

Scroll down for Turkish. / Turkce icin asagiya ininiz.

     Hello everyone! Long time no see, huh? I've been really busy with work and my life in the past couple weeks so, my apologies. Today, I would like to show you guys such an amazing red nail polish from Essence's 2011 Fall Collection; Essence Fateful Desire.


It's a regular cream nail polish but differs from others with its adorable color. I like it a lot, it looks so unique to me. I applied 2 coats and the result was close to perfect.


Here's an Instagram shot that I captured the moment I put it on.



See you guys in the next post.



     Merhaba herkese! Uzun zamandır görüşemedik farkındayım, biraz yoğun geçiyor bu aralar... Yokluğum için üzgünüm. Bugün sizlere rengine ağzımdan sular akıttığım bir oje göstereceğim. Essence'ın 2011 Sonbahar Koleksiyonundan Fateful Desire. Ben bu ojeyi DenizRio'dan almıştım her zamanki gibi, kendisi güvenerek ithal oje alışverişi yaptığım tek insan diyebilirim. Buradan ulaşabilirsiniz dükkanına.
     Krem yapıda bir oje, sıkça kullandıklarımız gibi. Ama bu arkadaşı diğerlerinden ayıran rengi. Hakikaten çok orijinal bir kırmızı gibi geliyor bana. 2 kat uyguladım ve sonuç harikaydı. Yukarıda bir adet de Instagram pozu mevcut. 

Bir sonraki postta görüşmek dileğiyle...

7 comments:

  1. gerçekten çok güzel bir kırmızı! :)

    ReplyDelete
  2. pamuk gibi beyaz eller ve kirmizi oje. en sevdigim :)

    ReplyDelete
  3. Mim'lendin!

    http://ojedenojeye.blogspot.com/2012/02/mim.html

    ;)

    ReplyDelete
  4. instagram pozu bitirdi beni, hiii dedim. sanirim hayatta bikmam ben kirmizi ojeden.

    ReplyDelete