Feb 27, 2012

Newest Haul! (Koleksiyonumun Yeni Üyeleri)

Scroll down for Turkish. / Türkçe için aşağıya ininiz.

     Happy Oscar Weekend everyone! How are you? How is life treating you so far? 

     I wanted to show you my recently bought nail polishes for a while now and I finally found some free time to capture them all. This post is not that picture heavy though and probably you'll find the nail polish distribution quite interesting because I include 13 different brands here.

     So here we go;

I wanted to post the big picture first!


These are the Inglot top coats that I bought from its own store. Basak from Oje Vitrini praised these a lot so we'll see how they will work out.


From left to right; Inglot XL4 - XL7 - XL3

This group is called the luxury ones. The day my nail polish diet ended, I run to a drugstore to buy these goodies. I was dying to purchase Peridot since July 2011 so there we go;


From left to right; Barielle 5109 Buddha - ful - Butter London Wallis - Orly Androgynie - Orly Halley's Comet - Chanel Peridot

Seperate photo for my favorite from this haul; 


Chanel Peridot

This one was supposed to be pictured with the above group but I forgot about it. So;


O.P.I Russian Navy

This Orly is a giveaway present from adorable blogger Dilek from Tirnaklar Fora. Glad that I won that giveaway!


Orly Oui

Such an orginal group of nail polishes presented below; Sasatinnie Valentine's Day Special Collection from an adorable best friend of mine. She brought these from Singapore, how lucky am I!


These don't have separate names, but I'm dying to try them all!  



Finally I got the courage to buy these Bourjois nail polishes.


From left to right; Jaune trendy 39 - Lime catwalk 38

Then some Rimmel polishes that I saw on Emerald Sparkled for the first time, actually she was with me when I bought these but we'll come to that later.


From left to right; 292 Sorbet So Good - 405 Fierce Cherry

Some Flormar nail polishes for the Spring;


From left to right; Flormar 407 - Flormar 376

Really special Pastel nail polish that is from their New Year's Glitter Set see the red sparkles inside the bottle;


Pastel 314

Couple of Alix Avien nail polishes; Dilek told me these go really good with stamping, if she says so it's 100% true.


From left to right; Alix Avien 231 - Alix Avien 232

And then some more magnetic nail polishes from Flormar. Most of the people who swatched these tell that its magnet doesn't work well. Also, look at the third nail polish in the below picture. See the bottom right? I bet there is a problem with that one, I'll figure out soon hopefully!


From left to right; Flormar Magnetic Twist; MG07 - MG05 - MG06 - MG02

And the final part of this haul, Golden Rose finally brought their Holographic Color line nail polishes to Turkey. I bought all of them, maybe one or couple might be short here but these were the ones I'm willing to try. People who put these before told me that these are not really holographic, only has a white effect. Most probably its right because I didn't see any rainbow effect on yet.


From left to right; Golden Rose Holographic Color 107 - 110 - 102 - 120 - 112 - 114 - 119 - 101 - 111.

Do you guys find a one that you like? See you in the next post and thank you for stopping by.



     Herkese mutlu bir Oscar hafta sonu dilerim! Nasılsınız? Hayat size nasıl davranıyor acaba?
    
    En son aldığım ojelerimi göstermek istiyordum epeydir ve en sonunda fotoğraflayacak boş zamanı buldum. O kadar da çok fotoğraf yok göreceğiniz üzere ve aksine 13 farklı oje markası içerdiğinden ilginç de bir post.

    İlk olarak tüm ojelerin dahil olduğu çirkince bir fotoğraf var. Sonrasında Inglot'tan aldığım simli top coatları görebilirsiniz. Oje Vitrini'nin süper yazarı Başak bunları çok övmüştü ben de sabırsızlanıyorum kullanmak için. İsimlerini fotoğrafların alt kısmına yazdım. (Aslında tüm fotoğrafların altında ojelerin isimlerini soldan sağa sıralanmış şekilde görebilirsiniz.)

     3., 4. ve 5. fotoğraflar biraz lüks bir grup. Zira onları oje diyetimin sona erdiği gün almıştım. Chanel Peridot'u Temmuz 2011'den beri almak için yanıp tutuşuyordum ve sonunda kavuştuk. Ardından gelen O.P.I'yi aldığımı unuttuğumdan sonradan ayrı olarak fotoğraflamak durumunda kaldım. Umarım tırnakta da şişede durduğu gibi durabilir. 
     Sonraki fotoğrafta gördüğünüz Orly, harika insan Dilek'in Orly ile ortaklaşa gerçekleştirdiği çekilişten kazandığım oje. 

     Bir sonraki fotoğrafta dünyanın en bir şeker oje şişeleriyle karşılaşmış olmalısınız! En iyi arkadaşlarımdan biri Singapur seyahatinin dönüşünde bu güzel Sasatinnie Sevgililer Günü özel setini getirmiş bana! Çok şanslıyım bence. Ojelerin tek tek isimleri yok, bir de sanırım kullanmaya kıyamayacağım kadar güzeller. Kesinlikle bir koleksiyoncu için eşi benzeri bulunmaz bir set oldu bu.
    Ardından en sonunda almaya cesaret edebildiğim Bourjois ojeler var. Sarı olanı ilk olarak Emerald Sparkled'da görmüştüm ki aslında bu ojeleri alırken o da yanımdaydı ama bu başka bir postun konusu, beklemede kalın! Sonra yine biraz Rimmel ve hoş geldin bahar temalı Flormar ojeler var.

     Sonra tek başına göreceğiniz Pastel oje, Pastel'in yılbaşı özel koleksiyonu için çıkarmış olduğu ama önceden göstermiş olduğum ojelerle birlikte değil, sonradan piyasaya sunulan; içerisinde harika kırmızı simleri olan bir oje. Denemek için sabırsızlanıyorum.

     Hemen altında gördüğünüz Alix Avien ojeleri de Dilek damgalama için harika gittiğini tavsiye edince aldım. Dilek söylediyse gözüm kapalı güveniyorum.
      Sona yaklaşırken Flormar'ın rengini beğendiğim manyetik ojelerine ulaşacaksınız. Bu ojeleri deneyenler mıknatısından memnun değildi. Ben henüz denemediğimden bilemiyorum. Ayrıca, 3. sıradaki ojede de göreceğiniz üzere, alta çökmüş bir kısım var orada. Ne olduğunu henüz ben de bilmiyorum, yakında öğreneceğiz umarım.

     Ve bu postun da son kısmı Golden Rose'un en sonunda Türkiye'ye de getirmeyi akıl ettiği Holografik ojeleri. Ben sanırım hepsini aldım, belki 1-2 tanesi eksiktir. Aslında bu ojeler tam olarak hologram etki yaratmıyor, yani gökkuşağı renklerini göremiyorsunuz öyle ama bir şekilde hologramlar işte, denemeden tam açıklayamam sanırım görüntüyü.

    Sevdiğiniz bir şeyler yakaladınız mı bu postta? Uğradığınız için teşekkür ederim, bir sonraki postta görüşürüz!

10 comments:

  1. Allahımmm nasıl da güzellleer güle güle sür hepsine bayııldım :))

    ReplyDelete
  2. singapurdan gelen ojeler çok tatlıymış, kalp şeklinde bi de ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. evet ya. ben de bayıldım onlara! =)

      Delete
  3. OMG!!! Peridot'u nereden aldın? Ben talan ettim bulamadım!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. bursa koru park avm douglas parfümeri ^_^

      Delete
  4. wow! so many great polishes, i love the heart ones!

    ReplyDelete
  5. bir kere o pastele bittim ve ilk defa görüyorum araştırma başlatıcam:)
    okadar gratis watson gezdim okadar bakıyorum ojelere hiçbir yerde öyle bi oje görmedim
    görsem durmaz alırdım:)

    sonra manyetik ojede bu kadar renk diğer golden rose ve pastelde yok kırmızı dikkatimi çekti :) ama hep diyorum manyetik ojede krem rengi yokmu yaa:( sedefli düğme gibi olacak eski romantik hırkalarda olan sedefli düğmelerden :)

    hepsine bayıldım iyi günlerde sür sürüştür canım


    ayrıca çekiliş var blogumda istersen bi uğra:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. evet o pastel'i sinsice sürmüşler piyasaya, ben de çok geç gördüm ve 7-8 tane vardı sadece herhalde watsons'ta da.

      aa çok mantıklı aslında, baya orijinal olurdu ama herhalde sedefli ojeler yaşlı işi diye böyle canlı renklerle gelmişler.

      teşekkür ettim. :)

      Delete