Feb 1, 2012

Pink Wednesday: China Glaze Material Girl

Scroll down for Turkish. / Türkçe için aşağıya ininiz.

     Good afternoon, good evening and good morning everyone! Since I'm writing for different time zones, lol. It's the end of wednesday here though, and guess what am I gonna post today? Yeap, a glitter fulfilled pink nail polish that is already added to my all time favorite nail polish list. I picked China Glaze Material Girl from the Winter 2011 China Glaze Eye Candy Collection for the Pink Wednesday.

     And the reason behind my purchase of this polish is definitely Madonna's song Material Girl. Gosh, I'm not one but I love that song a lot. Anyway, here is how it all went;


Such an adorable polish with lots of different glitter in the composition. There are even cute red round glitters composed in the formula. Glitter distrubition is so very nice in this polish and of course I adore how it looks on my nails. Additionally, I previously read that most of the people don't like its formula but I quite like it. This is three coats but its not hard to apply, looks neat and opaque in 3 coats.



And well, coz everbody's living in a material world...

 



     İyi günler, iyi akşamlar ve iyi geceler herkese! Farklı zaman dilimlerine hitap ettiğimden! Gerçi pek çoğumuz için çarşamba gününün son saatine girmiş bulunuyoruz ve tahmin edin bugün ne post edeceğim? Yeap, çoktan en sevdiğim oje listeme girmiş, simle doldurulmuş pembe bir oje. China Glaze'in 2011 Kışın da Eye Candy Koleksiyonu ile piyasaya sürdüğü Material Girl'ü seçtim pembe çarşamba için. Ben bu China Glaze ojemi de Rio55'ten satın aldım, buradan kendisinin dükkanına ulaşabilirsiniz.

     Aslında bu ojeyi almamda ki esas sebep hemen yukarıda gördüğünüz videodaki Madonna şarkısı, Material Girl'dü. Kendim çok materyalist değilim ama şarkının hastasıyım. Neyse ojeye dönecek olursam eğer; pek çok farklı şekilde sim ile oluşturulmuş harika bir oje. İçerisinde çok şeker kırmızı kırmızı parıldayan daire şeklinde simler bile var ki bence çok güzel duruyor tırnaklarımda. Yanı sıra, önceden okuduğum Material Girl yazılarında hep formülünün kötü olduğundan bahsedilmişti ama ben çok sevdim. Tırnaklarımda 3 kat var ama sürümü hiç zor değil, hemencecik opaklaşıveriyor onca sim yüzünden.

Ve Madonna liriği ile iyi geceler diliyorum size;

Cause everybody is living a material world...

13 comments:

  1. Kendimde beğenmem böyle simli ojeleri ama cidden çok güzel görünüyor sende :)

    ReplyDelete
  2. altına baska bi pembe surup dene daha bi seversin :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ayy, nasıl oluyor!? glitterlar daha mı vurgulu oluyor?

      Delete
  3. bayıldım! Sabırsızlanıyorum resmen bunu sürmek için..

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. bence koleksiyonuna katmalısın! =)

      Delete
  5. cute! I have tagged you: http://spurplecastle.blogspot.com/2012/02/11-questions-tag.html

    ReplyDelete
  6. OMG, "gosh" demissin yazida :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. evet bir an ben bile inanamadım kendime! =p

      Delete
  7. I love it! I think the color truly matches the song!

    ReplyDelete