Mar 27, 2012

From The Vault: Alix Avien 163

Scroll down for Turkish. / Türkçe için aşağıya ininiz.


     Hey you guys, I'm going to write really short today because I need time to finish up the Hunger Games. Yay. I would like to show very old manicure of mine. I applied this like on November, 2011 but I don't know why I'm this late to share it. Anyway, here is Alix Avien 163.


Although Alix Avien is a local brand -and I usually don't like the formulas of local brands- this one has a brilliant formula, it's creamy and I applied 2 coats as my usual in order to obtain this result. You may kinda notice that my nails were longer than now (b.c. I haven't been working at that moment) and I like how they look.


Above is the photo under flashlight and below is under the sunlight. Definitely a dark navy creme, I like this one a lot. I'm thinking about including this one on my 300 Follower Giveaway. What do you guys think? 


See you in the next post, and I'll be glad to read comments on this special navy blue below. Thanks!



     Selam herkese yeniden, bugün çok kısa yazacağım çünkü Hunger Games'in kitabını okuyorum ve ona daha çok vakit ayırmak istiyorum. Yay! Çok eski bir manikürümü göstereceğim sizlere. Bu ojeyi Kasım, 2011 gibi sürmüştüm ama paylaşmak için neden bu kadar geç kaldığımı ben de bilmiyorum. Karşınızda Alix Avien 163 duruyor.
     Alix Avien yerel bir marka olmasına rağmen -ki yerli üretim ojelerin yapıları genelde iyi olmuyor- harika bir yapısı var bu ojesinin. Kremsi bir yapıda ve ben rutinim olarak yine 2 kat uygulamıştım. Fark etmiş olacağınız üzere tırnaklarım şimdikinden daha uzun burada. (Zira bu ojeyi sürdüğüm zamanlarda henüz çalışmıyordum bile.) 
     Yukarıda flashlı olarak çekilmiş bir fotoğrafı da var, gün ışığında çekilmiş bir fotoğrafı da. Oje kesinlikle, koyu lacivert, çok seviyorum bunu. Hatta 300 İzleyici Çekilişime koymayı dahi düşünüyorum. Siz ne dersiniz?
     Bir sonraki postta görüşürüz, özellikle bu renk hakkındaki yorumlarınızı okumaktan mutluluk duyacağımı da belirtmek isterim. Teşekkürler!

5 comments: