Mar 3, 2012

From The Vault: Essence Where's The Party?

Scroll down for Turkish. / Türkçe için aşağıya ininiz.

     Hello dear followers! Today I'm going to show you my favorite Essence nail polish, Essence Where Is The Party? Unfortunately I don't have this nail polish right at this moment because in a tragic accident I dropped the nail polish bottle and it got broken and dried out. Hopefully I'll be able to own it in couple weeks.


This one is so unique! I saw it at Dilek's site at first and suddenly fell in love. As most of you already know Essence polishes are really cheap and of high quality at the same time. Also, Where's The Party? is sort of a multichrome one. You may see the green, blue, purple and metallic grey from different perspectives.


Formula is better than most of the local brands, I applied 3 thin coats for this result. It's creamy but less dense in a way though not a bad characteristic for this nail polish. I saw worse.


Famous Oyku pose, sorry for the blurriness.


Oh, how I missed this nail polish...



     Merhaba çok sevgili sadık takipçilerim! Bugün en sevdiğim Essence ojemi göstereceğim sizlere. Ne yazık ki artık bu oje bende yok çünkü trajik bir kaza esnasında şişesini yere düşürdüm ve ben fark edene kadar çoktan oje uçmuştu. Ama umuyorum ki iki hafta içerisinde yine sahip olacağım kendisine. Çünkü bu hakikaten özel bir oje. 
     İlk olarak Dilek'in blogunda görmüştüm ve gördüğüm andan beri de aşığım kendisine. Pek çoğunuzun bildiği üzere Essence ojeler ucuz ve fiyatlarına nazaran üstün bir performansları var. Yanı sıra Where's The Party? multikrom bir oje. Farklı açılardan baktığınızda; yeşil, mavi, mor renkleri ve metalik gri renkleri  görebiliyorsunuz. Formülü bizim pek çok yerli markadan daha iyi, ben fotoğrafta görülen sonuç için 3 ince kat uygulamıştım. Ojenin yapısı kremsi ama çok yoğun değil ama bu kötü bir özellik değil bu oje için. Daha kötülerini gördük. Yukarıda ünlü Öykü pozunun flu versiyonu da mevcut ki flu olduğu için de üzgünüm. Ben bu ojeyi çok sevgili Rio55'ten almıştım, buradan kendisinin satış sayfasına ulaşabilirsiniz!

Tanrım! Bu ojeyi çok özledim...

4 comments:

  1. çok güzel bende çok seviyorum ama küçük bir şişeye sahip hep süremiyoruz :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. evet! =)
      ama yine de pek şukela..

      Delete