Mar 30, 2012

From The Vault: Golden Rose Holographic Color 114

Scroll down for Turkish. / Türkçe için aşağıya ininiz.


     Hey everyone, today is like the best day of the week since it's friday, yay! I'm going to show you one of the  cheapest hologram nail polishes that you can find in our local market. This one is not exactly holographic and unfortunately I couldn't capture it under the sunlight. But I have like a dozen of nail polishes from this collection so I'm going to post few more in the near future. Here's Golden Rose Holographic Color 114;


The white shimmers can easily be seen from the photos and I didn't see them sparkling any hour of the day but some say that they do give an holographic effect even if it's so small. As I said above, I still didn't experience it but will try some other soon. 


Different than other Golden Rose nail polishes, this collection's formula is the best after the matte collection of Golden Rose. Not thick or viscous neither is less dense. 



Additionally, Golden Rose sent me some of their spring colors and I'll prepare a post about them soon. So stay tuned and have a wonderful weekend!



     Selam herkese, bugün cuma olmasından ötürü haftanın en güzel günü diye düşünüyorum. Sizce de öyle değil mi? 
     Piyasadaki en ucuz hologram ojeyi göstereceğim şimdi size. Aslında tam holo değil holo efekt veriyor sadece ve ben de ne yazık ki güneşte çekemediğimden o efekti tam olarak gösteremedim. Ama bu koleksiyondan bir düzine renk var elimde, o yüzden yakında yakın gelecekte pek çok başka rengiyle farklı çekim denemeleri yapacağım. 
     Golden Rose Holographic Color 114 isimli bu ojenin içerisindeki beyaz simler fotoğraflardan da rahatlıkla görülüyor sanıyorum ki. Ben bu simlerin gün içerisinde herhangi bir saatte holo etki yarattığını görmedim fakat güneşli bir havada bakmamıştım hiç. 
     Diğer Golden Rose ojelerin yapısına kıyasla bu ojenin yapısı mat serisinden sonra en iyisi. Çok yoğun da değil zor sürülecek gibi, ya da çok sıvı da değil katlarca sürmenizi gerektirecek kadar. Tam kıvamında.
     Son olarak Golden Rose bana bahar koleksiyonlarından bazı renkler gönderdi, yakında onları da burada paylaşacağım. İzlemede kalın ve hepinize süper bir hafta sonu dilerim!

6 comments:

  1. Güneş ışığında çeşitli ışıltılara sahip olan ojeler çok hoşuma gidiyor benim ^^ Bu oje de çok güzelmiş :)

    ReplyDelete
  2. So pretty! I don't have any golden rose polishes, but the more swatches I see, the more I want them! This is a great color on you!

    ReplyDelete