Mar 26, 2012

From The Vault: p2 Color Victim 541 Night Out

Scroll down for Turkish. / Türkçe için aşağıya ininiz.

     Hey everyone. How was everyone's weekend? I was busy buying nail polishes. Lol. Picture heavy haul post is on its way but not right now of course. I'm going to show you a brand that I've never showed you before here. It's called p2 and the one I'm going to show you named as p2 Color Victim 541 Night Out.


It has a creamy formula, not that thick and so very easy to apply. I like the formula a lot. I'm not sure if all the p2 polishes are like that though, but this one's formula is quite good. 


The name of the polish -Night Out- is totally appropriate with the color. Dark navy blue, goes with everything. It actually is mixture of blue, black and grey like. This color is from the permanent collection of p2 Color Victim.


Thank you for stopping by and see you in the next post.



     Selam herkese. Nasıldı hafta sonu? Benimki oje alışverişi de içeren bir hafta sonu oldu. Lol. Yeni ojelerimi içeren, bol fotoğraflı bir post yayınlayacağım yakında ama henüz değil. Bugün size daha önceden hiç göstermediğim bir markanın ojesini göstereceğim. p2 Color Victim'dan 541 Night Out.
     Kremsi yapıdaki bu ojeyi uygulaması son derece rahattı. Formülünü çok sevdim. Tüm p2 ojeler böyle mi bilmiyorum ama bunun yapısı hakikaten baya iyi. Ojenin ismi -Night Out- rengiyle çok uyumlu. Koyu lacivertesk bu renk hava karardıktan sonra iyi gidiyor. Aslında renk bana mavi, siyah ve grinin karışımı gibi geliyor. Bu oje p2 Color Victim'ın kalıcı koleksiyonundan yani sürekli bulunabilir. Ben Rio55'ten almıştım, buradan kendisinin dükkanına ulaşabilirsiniz.
     p2 ojeler kullanan var mı aranızda? Varsa formülü bu kadar iyi midir acaba, aşağıya yorum bırakabilir misiniz? Bir sonraki postta görüşmek üzere. Herkese süper bir hafta dilerim!

4 comments:

  1. Never heard of this brand before...beautiful shade!

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks, I'm glad to show you guys something new. =)

      Delete
  2. beautiful color, also never heard of this brand thanks for sharing.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Always a pleasure, thanks for stopping by. :)

      Delete