Mar 11, 2012

NOTD: Golden Rose Matte Velvet 109

Scroll down for Turkish. / Türkçe için aşağıya ininiz.


     Hey everyone! Greetings from a lovely sunday, I have a busy schedule for this weekend too though, but eventually I create some time to do my polish post. Today I'm going to show you guys a nail polish from local brand Golden Rose's Matte Velvet Collection, Golden Rose Matte Velvet 109. One word, I really love this nail polish. 



As you can see, this nail polish has the most gorgeous and unique color. I applied 2 coats. The formula is not that bad as the regular Golden Rose nail polishes. Mostly viscous but not that thick. I like the grey shimmers in the composition but more than that, it has this mystery color. Not grey, black or blue. I don't know what it is. Can you guess?


This one is under the flashlight. See how matte but shimmery at the same time. I like it! Carries it all the way.


What do you guys think? I really like Golden Rose's Matte Collection, there is both matte and matte velvet  (sort of half matte) nail polishes in this collection. Such a good line to come up with. See you guys in the next post and thanks for stopping by!



     Selam millet! Güzel bir pazar akşamından herkese merhaba, bu hafta sonu da çok yoğundu ama eninde sonunda oje postumu girecek vakti yaratabiliyorum kendime. Bugün sizlere yerli markamız Golden Rose'un Matte Velvet Koleksiyonu'ndan bir oje göstereceğim. Golden Rose Matte Velvet 109. Tek kelimeyle bayıldım bu ojeye.
    Fotoğraflardan da görüleceği üzere, ojenin harika ve zor bulunan bir rengi var. Ben 2 kat uyguladım. Formülü normal Golden Rose ojeler gibi kötü değil. Biraz yoğun bir oje ama sürülmesi zor olacak kadar da bir yoğunluğu yok. Ben ojenin yapısındaki gizemli gri simleri sevdim ama bundan da çok bu tarif edilemez rengini. Gri değil tam olarak, siyaha yakın bir mavi gibi ama değil gibi. Bir türlü çözemiyorum. Sizin bir yorumunuz var mı bu renk üzerine? Yukarıda simlerin daha iyi görülebilmesi için flashlı bir fotoğraf da mevcut. Hem mat hem simli olması hoş bir harmoni değil mi? Çok sevdim.
    Siz ne düşünüyorsunuz? Ben Golden Rose'un Mat Oje Koleksiyonu'nu çıktığı günden beri seviyorum, şişelerinin ambalajını seviyorum, renk skalasını seviyorum. Hem mat hem de yarı mat ojeler var bir de bu koleksiyonda. Lider bir koleksiyon bence yerli markaları kıyaslayacak olursam.
     Bir sonraki postta görüşmek üzere, uğradığınız için teşekkürler!

8 comments: