Mar 6, 2012

NOTD: Orly Space Cadet

Scroll down for Turkish. / Türkçe için aşağıya ininiz.

     Hey you guys! Another awesome multichrome nail polish that we all love is my guest today on blog! Orly Space Cadet. I think this one is on my all time favorite nail polish list. 


We all know that Orly is one of the most healthiest nail polish brands out there because of the excluded hazardous chemicals in its composition. And Space Cadet is the diva of multichromes. 


It also has this amazing formula, I applied 3 coats in order to reach the color state that I want to see on my nails but some people I know apply this nail polish on black. I like it this way though.


See the green and gold harmony with pink and purple. 


By the way, I bought this nail polish from Amazon because at the time I bought this nail polish Orly wasn't sold in my country.


Look how cute it is, oh sorry for the picture heavy post but Space Cadet deserves it!


Comment below about your thoughts on Space Cadet. See you guys in the next post.



     Selam millet! Bugün yine bence hepimizin çok sevdiği harika bir multichrome oje göstereceğim sizlere. Orly Space Cadet. Bu oje benim tüm zamanların en iyi ojeleri listemdekilerden biri. Biliyoruz ki Orly piyasadaki en sağlıklı oje markalarından biri çünkü içerisinde zararlı pek çok kimyasalı barındırmıyor. Ve de Space Cadet'da multichrome ojelerin divası.
     Ojenin yapısı da çok iyi, ben 3 kat uyguladım çünkü fotoğraflarda görünen opaklığı istiyordum, tanıdığım bazı arkadaşlarım siyahın üzerine de uyguluyorlar bu ojeyi ama ben bu halini seviyorum. Fotoğraflarda yeşil ve altın renginin, pembe ve mor ile olan süpersonik uyumuna dikkatinizi çekmek isterim.
     Bu arada ben bu ojeyi vakti zamanında Amazon'dan almıştım çünkü aldığım sırada Türkiye'de Orly oje satıldığını bilmiyordum. 
     Enfes bir oje değil mi sizce de? Fotoğraf yoğunluğu adına üzgünüm ama Space Cadet bunu hak ediyor!
Bir sonraki postta görüşmek üzere.

8 comments: