Apr 17, 2012

From The Vault: China Glaze Agro

Scroll down for Turkish. / Türkçe için aşağıya ininiz.

     Hey everyone! Good evening from such a pleasure evening, how are you guys doin? Today, I would like to show you a nail polish that impressed me a lot. It's Agro from China Glaze Capitol Colors Collection that was launched like a couple months ago. (I know its been Hunger Games Collection at first place but I think some conflicts took place that caused the change in the name of collection.) Anyway, there is the gorgeous Agro;


Some says that this is typical of olive green but the first time I saw the bottle of Agro, one thing came onto my mind; seaweed. Especially the way the way it stands on my nails, totally seaweed.


It has a creamy formula and so easy to apply. 2 coats was enough for me. Also, there is shimmer in the composition that causes yellow or goldenish effect. 


Totally looks like seaweed mud in the above photo, right? Lol.


Do you guys like Agro? I personally love it! Definitely my type of green, but here is the thing; I'm reading Hunger Games right now and it definitely did not catch me, at all! (I love Jennifer Lawrance a lot though.)

See you in the next post.



     Selam herkese! Güneşli bir akşamüstünden merhaba, nasılsınız bugün? Sizlere beni son derece etkilemiş olan bir ojeyi göstermek istedim. China Glaze Capitol Colors Koleksiyonundan, Agro. Bu koleksiyon sanırım 2 ay önce piyasaya çıktı. (Aslında önceki ismi Hunger Games (Açlık Oyunları) Koleksiyonuydu ama sonra karmaşık sebepler neticesinde bu şekilde revize edildi.) Harika oje Agro tüm muhteşemliği ile yukarıdaki fotoğraflarda...
     Bu oje için bazısı tipik bir zeytin yeşili diyor ama şişesini ilk gördüğüm andan itibaren bana anımsattığı tek şey deniz yosunu oldu. Özellikle tırnaklarımdaki duruşunda da kesinlikle deniz yosunu.
     Krem yapıdaki bu ojeyi sürmesi de rahat. Benim için 2 kat yeterliydi mesela. Ek olarak, formülünde biraz sim de var ve bu sim -sarı ya da altın rengi de diyebilirim- bir efekt veriyor ojeye.
     Özellikle 3. fotoğrafta nasıl yosuna benzediğini fark ettiniz mi? Lol.
     Sevdiniz mi Agro'yu? Benim favorilerimden. Bu arada şu ara Hunger Games okuyorum ve beni hiç yakayalamadı kitap, nedense sevemedim. (Jennifer Lawrance'ı 2-3 senedir sıkı takip eder ve çok severim o ayrı.)
Bir sonraki postta görüşmek üzere.

7 comments:

  1. Benim de almak istediğim ocelerden biri <3

    ReplyDelete
  2. çok güzelmiş çok yakışmış :))

    ReplyDelete
  3. Bi türlü sevemedim şu Agrocuğumu :/

    www.nzlsyn.blogspot.com
    Fuarda tanıştığın bendim unutmadın dimiii :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. yaa ben seviyorum çok!!

      unutmadım canım tabi ki de :)

      Delete
  4. I have this and love it!! Looks very good on you!

    ReplyDelete