Apr 30, 2012

Surprise from Pastel and Pastel 93 / Pastel Sürprizi ve Pastel 93

Scroll down for Turkish. / Türkçe için aşağıya ininiz.

     Hey you guys! Incredibly nice and sunny day today here in Turkey. First of all I would like to mention something, I'm following a lot of nail polish blog and even though I don't comment nowadays -since I'm busy  a lot- I adore every single post you guys have been sharing. So I just wanted you to know.

     For today, I already prepared what to share with you. Couple weeks ago, Pastel sent me a cute little box after I shared this manicure on their Facebook page. Every friday, they post a collage of manicures people share on their Facebook page and sometimes they arrange giveaways. I was unaware of the situation at first and got so surprised after my package was delivered. I would like to thank dearest Pastel a lot. Here's my cute little surprise from Pastel;


When I opened the box, I faced with a card that express their basic thought which is how much they love to share with people. 


Afterwards, this gorgeous mascara say hi to me. It's Express Volume + Lenght Mascara that gives extra thickness and volume and creates dramatic eyes. 


Then I saw the cute little nail polish bottles and a supergloss. 


See the bottom of gorgeous nail polishes; 


This Supergloss is number 53. I've already tried it and love the sparkling pinky red effect on my lips.


The nail polishes are from left to right; 93 - 14 - 81


93 was the one that first catches my eyes because it is sort of in the similar tones with China Glaze For Audrey. It's a bit darker though.


After I applied Pastel 93, I realized that this one is similar to Rimmel Sky High


This color is perfect for the summer and seaside I guess. It's regular Pastel nail polish formula, creamy not that thick and looks gorgeous with 2 coats.

                                                 

                             

I would like to thank Pastel a lot for this kind gesture. Hope you guys like it too! See you in the next post.



     Selam herkese! Çok güzel güneşli bir hava var burada, bilmiyorum sizin olduğunuz yerde öyle mi... Bu posta başlamadan önce bir şey söylemek istiyorum, izlediğim çok fazla oje bloğu var ve şu ara aşırı yoğun olduğum için yorum yazamasam da emin olun paylaştığınız her şeyi takip ediyorum. Bunu da belirtmek istedim. 

     Bugün için ne paylaşacağıma gelince; iki hafta önce Pastel bana bu manikürümü Facebook sayfalarında paylaştıktan sonra sürpriz bir paket gönderdi. Esasen, her cuma Facebook sayfalarında paylaşılmış olan Pastel ürünü kullanılmış fotoğrafları kolaj şeklinde paylaşıyorlar ve çekiliş de düzenliyorlar. Ben durumdan ilk etapta haberdar değildim ve paketim gelince büyük bir sürpriz oldu bu yüzden. Pastel'e kocaman teşekkürlerimi sunuyorum buradan da. 

     Kutuyu ilk açtığımda 2. fotoğrafta da görmüş olacağınız, Pastel'in paylaşmaktan ne kadar keyif aldığını da belirten kart ile karşılaştım. Sonrasında da Express Volume + Length maskaraları ile. Ekstra kalınlık ve hacim katan bu maskaranın dramatik bakışlar da göstermek gibi hoş özellikleri var. Sonrasında, yukarıdaki fotoğraflarda da göreceğiniz ojeler ve gloss vardı. Supergloss'un numarası 53. Ben çoktan denedim ve son derece memnun kaldım, özellikle kırmızı pembe arası parlak bir görüntü sağlıyor ve bu çok hoş görünüyor. Ojelerin numaralarına gelince, yukarıdaki fotoğrafın hemen üstünde yazıyor. Ben en çok 93'ü beğendim çünkü China Glaze For Audrey'i hatırlattı bana. Biraz daha koyu bir renk.

     Pastel 93'ü uyguladığımda ise fark ettiğim durum şu oldu, China Glaze For Audrey'den ziyade Rimmel Sky High'a daha çok benziyordu. Yaz için harika bir renk bu. Formülü normal Pastel ojeler gibi, krem yapıda fakat çok yoğun değil, 2 katta gayet formuna bürünüyor. 

Pastel'e bu nazik jestleri için çok teşekkür ederim bir kez daha.

Siz ne düşünüyorsunuz bu ürünler hakkında? 
Bir sonraki postta görüşmek dileğiyle...

7 comments:

  1. turkuazın tam rengi bumu , acayip güzel yaa bayıldım
    en yakın pastel satan bir parfümerinden bu rengi alıcam:)
    çok güzel, iyi günlerde sürsürüştür

    ReplyDelete
  2. Oh, this is gorgeous! I love Pastel 93 it looks great on you!

    ReplyDelete
  3. Mavi olana bayıldım sana da COOOOK yakısmıs .)

    ReplyDelete
  4. pastel 93'e bayıldım resmen ya :) hemen almam lazım benimde :) :) :)

    http://rengarenkojem.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Hey there, haven't heard from you on here in awhile ... Hope you're doing ok. Missing your posts! =)

    ReplyDelete
  6. Wow, Pastel 93 is gorgeous. Love it!

    ReplyDelete
  7. I am visiting Istanbul and I bought some Pastel nail polish by chance at the store and I am now IN LOVE with it! Can you post a link to their facebook page because I would love to join it! Here is a link to a picture I took of some Turkey-inspired nailpolish I did with the Pastel color I purchased!

    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150882492061017&set=a.10150882492476017.400850.600546016&type=1

    ReplyDelete