Jul 1, 2012

Chanel Fall 2012 Nail Polish Collection

Scroll down for Turkish. / Türkçe için aşağıya ininiz.

     Hey everyone! How have you been doing? I know it's been a really long time since my last post, almost 3 months. I'm not feeling quite good about this but a lot has happened in my life during that break, and still happening. I just needed sometime away but it was temporary, so I'm back and more alive than ever. I'm so thankful for the people who e-mailed me during that period. The adorable followers who were concerned about Wizard Of Polish, you guys rock! Thank you for your support, always.

     So I'm back but not with my own manicure this time but with the newest collection of Chanel that will be hitting the stores very soon. Fall 2012 Nail Polishes; Frenzy, Suspicious and Vertigo.


     As you may know, most of the time I fall in love with the name of the nail polish not the color, and this collection is growing up crazy in me! Look at the names; Frenzy, Vertigo and Suspicious? Chanel's creatives definitely know how to catch one's eye. Right now I'm going mad for Vertigo and Suspicious. Not sure, if I'm gonna purchase Frenzy. (I don't like that sort of colors.) Let me show you another shot from "I'm a beauty geek's" site;


     They look gorgeous! I don't know what is the inspiration this time but I heart the combination of the name and the colors and Vertigo is definitely my favorite from this patch.
     What do you guys think? Do you think they're must-buy sort of or m-ehh sort of? Just comment below, I really missed your opinions. 
     And thanks for being here with me, have an awesome sunday!


     Selam herkese! Nasılsınız? Biliyorum son postumdan bu zamana epey zaman geçti, 3 ay kadar. Bu kadar ara vermek benim için de iyi hissettiğim bir durum değil, ama bu arada pek çok şey yaşadım, hala da yaşamaya devam ediyorum. Biraz zamana ihtiyacım vardı sadece ama geçici olarak pek tabii. Ve sonuç olarak yeniden Oje Sihirbazı'ndayım! Her zamankinden daha da heyecanlıyım. Tüm bu zaman boyunca mailleriyle bana destek olan herkese sonsuz teşekkürler.

    Geri dönüşümü de kendi manikürümden ziyade sıkı takipçisi olduğum Chanel Oje Koleksiyonlarının en sonuncusu ile yapmak istedim. Sonbahar 2012 Koleksiyonu; Frenzy, Suspicious ve Vertigo. Bilenler bilir, ben genelde renginden ziyade bazı ojeleri sadece ismi için satın alırım, bu koleksiyonda da özellikle Vertigo bu kıstasta benim için. 

     Harika görünmüyorlar mı? Bu defa nereden esinlenerek bu renklerle döndüler bilmiyorum ama şu ara Vertigo'ya hayranım.
     Sizce kesin alınır gibi mi duruyorlar, yoksa son derece klasik renkler mi? Yorumlarınızı o kadar özlemişim ki, sabırsızlanıyorum okumak için!
     Uğradığınız için teşekkürler, süper bir pazar günü geçirmeniz dileğiyle.


*First photo was taken from www.chicprofile.com

2 comments:

  1. Ben de merak etmiştim nerelerde olduğunu,geri dönmene çok sevindim :)bu renkler bence klasik renklere benziyor ama sürülünce ne olur bilemem ^^ kendimi kandırıyor da olabilirim,hala bir chanel oje almak için yeteri kadar cesaretim yok belki bir gün :D

    ReplyDelete
  2. merhaba ojeleriniz çok hoş iyi günlerde kullanın=) chanel ojleri bir çok blog da okudum sıkı sıkı takip ettim bir türlü edinemedim=) öğrencilik hali =)) işe başlar başlamaz bende edineceğim=))

    ReplyDelete