Jul 23, 2012

My Recent Haul - Koleksiyonuma En Son Katılanlar

Scroll down for Turkish. / Türkçe için aşağıya ininiz.


     Hey you guys! Today I want to show you my very recent goodies. I bought most of them from Paris and couple of NYX's from Turkey. I'm very pleased that NYX is also sold in my country too now.


     There it is; The Amazing Spider-Man Collection. This package includes Into The Night, Number One Nemesis, Just Spotted The Lizard and Your Web or Mine. My first comment on this collection was Number One Nemesis is the best of them all and Just Spotted The Lizard is a Chanel Peridot dupe. (You can see my Chanel Peridot post by clicking here.)



From left to right;  Just Spotted The Lizard, Your Web or Mine, Number One Nemesis and Into The Night.


     Before my visit to Paris, I e-mailed to couple of French nail polish bloggers and they advised me to stop by some Kiko stand. And yes I did, indeed. I haven't tried any of them yet but will start with the 3rd one on the row soon. From left to right; Kiko 255, Kiko 298, Kiko 277 and Kiko 391.


     Luckily NYX nail polishes are on sale in Turkey too nowadays. I grabbed couple from those (I was in a hurry and didn't have some quality time to survey them all) that are NYX 156 Buzz Worthy and NYX 153 Dynamic Glitter. 


Then I captured the shimmery ones under the sunshine. Look how cute they look! 



And one final look as an ensemle! Say cheese!






     Selam millet! Bugün sizlere koleksiyonuma en son katılan ojeleri göstermek istiyorum. Çoğunu Paris'ten aldım, 2 NYX ojeyi ise Türkiye'den. NYX'in Türkiye'ye gelmiş olması sevindirici bir haber. Ben NYX ojeleri Douglas'tan aldım ve epey büyük bir stantları vardı. Acelem olduğundan çok inceleyemedim ve gözüme kestirdiğim iki taneyi kaptım. The Amazing Spider-Man Koleyksiyonu ise uzun zamandır markajımdaydı ve mini seti görünce, bu set benden kaçmaz dedim. Kiko ojeleri ise Paris'e gitmeden hemen önce e-mail attığım Fransız bir oje bloggerı sayesinde keşfettim. Henüz hiçbirini denemedim, fakat açık mavi olan Kiko yakında blogda olacak gibi görünüyor. Ojelerin isimlerini fotoğrafların altında soldan sağa olacak şekilde, koyu renk fontlu olarak belirttim

     Uğradığınız için teşekkürler, herkese süper bir hafta dilerim.

2 comments:

  1. kikoları denemek istiyorum ben de ama bir türlü bulamıyorum internette güvenilir bir sitede :( yurtdışına çıktığımda bakıcam artık
    hepsi çok güzel görünüyor bu arada ojelerin denemelerini de bekliyoruz heyecanla :)
    sevgiler..

    ReplyDelete
  2. Merhaba kikolara bende bayılıyorum italyaya gittiğimde almıştım, ojelerin çok güzel hepsine bittim.

    Takipleşmek dileğiyle bana da beklerim:)
    www.alisverismakyaj.blogspot.com

    ReplyDelete