Jan 16, 2013

Pastel 107 - Chocolate Fondue

Please scroll down for Turkish. / Türkçe için aşağıya ininiz.

     Hey everybody! It's been too long, so very long since my last post. I'm crazily busy with work and since I've just adapt my biological clock to crazy working hours, finally found sometime to update my dearest Wizard Of Polish. How have you been by the way? Please comment about yourselves too below.

    Today, I would like to show you guys such an incredible brown sugar nail polish from a local brand Pastel. As you may already know, nail polish brands in Turkey still do not put any cute names to nail polishes and this one is numbered "107" and I, personally would like to call it Chocolate Fondue. There are two reasons for that; first of all I've been consuming lots of chocolate nowadays and secondly, first thing pop up to mind when I saw this nail polish was chocolate. So it became Chocolate Fondue to me and to my lovely readers I guess. 



    First of all, I generally would like to talk about the reformation of Pastel nail polishes. There hasn't been any improvement on the bottle or packaging in general but the brush of the nail polish is tinier and makes the polishing process much more easier than before. 



     I applied two coats over a coat of Essie Fill the Gap. There is not any top coat. There is quite a good improvement on the formulation too I guess. It's slightly thicker and hardly viscous. 


     Let me come to the awesome color definition; it has brown on the base and has copper - yellowish looking shimmers in the composition. I don't know if shimmers are clear enough on the photos.  



     What do you guys think about it? Does it remind you of another nail polish from another brand? Thank you for stopping by and for your patience. Hope we can develop a much better bond from now on. See you on the next post.


     Selam herkese! En son postumdan bu yana çok uzun zaman geçtiğinin farkındayım. Bu vadede işle ve biyolojik saatimi çılgın çalışma saatlerime adapte etmekle meşguldum ama sonunda sevgili Oje Sihirbazi ile ilgilenebilecek vakti yaratmış bulunuyorum. Sizler nasılsınız, hayatınızdaki değişikliklerle ilgili yorumlarınızı bekliyorum.

     Bugün sizleri ilk gördüğüm an itibariyle hayran kaldığım bir oje ile buluşturmak istiyorum. Pastel'in en son çıkardığı renkler arasında bulunan Pastel 107. Biliyorsunuz, yerli oje markalarımızın hiçbiri ojelere isim koymuyorlar ve numara ile adlandırıyorlar. Fakat ben bu ojeye Çikolatalı Fondü demek istedim. Bunun iki sebebi var; ilki şu ara çok çikolata tüketmem (özellikle Eti Karam Gurme), ikincisi ise bu ojeyi gördüğüm andan beri bana hatırlattığı tek şey çikolata. Bu yüzden kendisi ben ve siz sevgili okuyucularım için Çikolatalı Fondü'ye dönüştü.

   Fotoğrafların altına düştüğüm notlara gelecek olursak; öncelikle Pastel ojelerdeki genel reformlardan bahsetmek istiyorum. Ambalajlarında bir değişiklik yok fakat fırçaları kesinlikle incelmiş ve çok daha kullanışlı bir boyuta getirilmiş. İkincisi Pastel son zamanlarda çok başarılı renkler ile kendi içerisinde ve yerli oje piyasasında devrim niteliğinde bir değişikliğe gitti. Şu ara Oje Sihirbazı'nda sıklıkla diğer renkleri de göreceğinizi şimdiden belirtmeliyim.

     Essie Fill The Gap üzerine ilk kat ince, ikinci kat normal düzeyde olmak üzere iki kat uyguladım. Üzerinde top coat yok. Pastel'in formülasyonunda da bir iyileştirme olduğunu fark ettim diyebilirim. Yapısı opak ve aşırı olmamakla beraber yoğun dolayısıyla sürümü rahat bir oje. Kahverengi bazda altın ve turuncu simlerin karıştırılmasıyla oluşan bir renk. İçerisindeki sarı, turuncu ve kahverengi gördüğüm simleri fotoğraflamaya çalıştım ama ne kadar başarılı olabildim sizlere bırakıyorum.

     Siz ne düşünüyorsunuz? Sizlere de başka bir markaya ait farklı bir ojeyi hatırlattı mı? Uğradığınız için çok teşekkürler. Umarım bundan sonra daha sık görüşeceğiz. Bir sonraki postta görüşmek üzere.

No comments:

Post a Comment