Mar 25, 2013

Chanel Summer 2013 Collection

Please scroll down for Turkish. / Türkçe için aşağıya ininiz.


     Hey everyone, as you may already know I have a "thing" for Chanel nail polishes. Recently I came up to Summer 2013 beauties of Chanel. There they are;

647 Lilis - 657 Azuré - 667 Bel Argus

     I'm so going to have Azuré and I don't know where the designers inspired from but it seems to me that Ancient Greek is their nymph for this. What do you guys think, I'll be glad to read your comments on these babies. See you on the next post.


     Merhaba herkese! Önceden de takip edenlerin iyi bileceği üzere Chanel ojelere karşı ciddi bir zaafım var. Yakın zamanda Chanel'in 2013 Yaz Koleksiyonu'na denk geldim. Çok orijinal bir renk olsa da olmasa da Chanel ojeleri seviyorum. Bu koleksiyonun esin kaynağının ne olduğunu henüz kestiremedim ama Antik Yunan Uygarlığı ile bir ilgisi olsa gerek. 657 Azuré benim favorim. Siz ne düşünüyorsunuz? Bu güzellerin hakkındaki yorumunuzu dinlemek için sabırsızlanıyorum.

     Bir sonraki postta görüşmek üzere.


*Image is taken from Chics Filles. / Görsel Chics Filles blogundan alınmıştır.

No comments:

Post a Comment