Mar 28, 2013

Golden Rose Rich Color 18 Green Is Always Welcomed and Gift Basket from Golden Rose (Golden Rose Rich Color 18 ve Golden Rose'un Hediye Paketi)

Please scroll down for Turkish. / Türkçe için aşağıya ininiz.

     Hey you guys, how are you? How's this week treating you so far? Well.. mine didn't start good enough as you already know this but its going steady and without trouble. Today something spiritual has been happened between me and our local brand Golden Rose here.


     As I already told you three days ago that I was gonna show you some fabulous color green from a local brand. It was from Golden Rose and guess what happened? Today, when I returned back home from work I came up with the second package of the day (first one was a self birthday gift including three books, I'll come up to that later) and it was from the decent team of Golden Rose. Such a surprise and quite a coincidence that I've decided to put my somehow birthday presents from Golden Rose on blog too.

Let me start with Golden Rose Rich Color 18, or should I name it Green Is Always Welcomed as I adore putting green nail polishes on.


Last Saturday I forgot to put nail polish somehow and decided to buy first nail polish I bumped into. This was the winner. It's so very much easy to apply (as also written on the bottle) and has such a nice formula. I was always complaining about the formula of Golden Rose nail polishes but with their new series, they're getting much more better. 


Actually, this green is more vibrant that it seems on the photos, I captured the pictures 7 A.M. in the morning so maybe this is why I couldn't catch the color that I want with the sunlight.  


I applied half thin and one full thick coat and didn't apply any top coat. It is long lasting and dries fast so I think I'm gonna get much more colors from this collection, especially for the spring.

     Let's come up to the gift basket now. I think both local and abroad followers already discovered but Golden Rose has came up with a gorgeous Jolly Jewels Collection few months ago. It has heavenly compositions in it. I already bought two of them when they put on sale and Golden Rose gifted me with three more, yay!

                                                 
From left to right; Jolly Jewels 118 - 120 - 119


Also, package included a Terracotta eye shadow numbered 128. It is composed of green and blue and it's so cute that I wanted to put it immediately. I did, but will show you pictures sometime later maybe.


Let's take a closer look to my yummy yummy Jolly Jewels... What do you think of them? 


I also wanted to picture them as a whole family; first line Jolly Jewels 103 - 106.



 Guess which one I'm going to show you from this collection? 
Thank you for stepping by have an awesome weekend and see you soon!


     Merhaba herkese, nasılsınız? Haftanız nasıl geçiyor? Benim ki... çok iyi başlamadı bildiğiniz üzere ama kazasız belasız ilerliyor bir şekilde. Bugün Golden Rose ve benim aramda çok garip ve güzel bir iletişim oldu, önce biraz bundan bahsedeceğim. 
     Sizlere üç gün önce bir sonraki postumda süper bir yeşil rengi tanıtmak istediğimden bahsetmiştim ve bu renk Golden Rose'dan idi. Tahmin edin ne oldu? Bugün eve geldiğimde günün ikinci kargo paketiyle karşılaştım (ilki kendime doğum günü hediyesi aldığım kitaplardı) ve gelen kargo paketi Golden Rose 'un süper ekibindendi. Bugün bloguma koymak için Golden Rose'dan bir ojeyi çoktan hazırlamış olmam ve bana yollamış oldukları paketin de bugün ulaşması süper bir tesadüf değil mi sizce de? 

Teşekkürler Golden Rose Ekibi!

      İlk üç fotoğrafta da göreceğiniz üzere, sizlere Golden Rose Rich Color Koleksiyonu'ndan 18 numarayı tanıtacaktım. Geçen cumartesi, oje sürmeyi unuttum ve karşıma çıkan ilk ojeyi almak gibi çılgın bir fikre kapıldım ve bu şanslı şişe karşıma çıkan ilk ojeydi. 
      Öncelikle formülünün başarısı gözlerimi yaşarttı desem yalan olmaz. Bildiğiniz üzere Golden Rose ojelerin formüllerinin yeterince yoğun olmadığından uygulamasının zor olduğunu önceki postlarımda belirtmiştim. Fakat yeni koleksiyonlarıyla kesinlikle reform yarattılar ve daha da iyiye gittiklerini düşünüyorum bu konuda. 18 ise, fotoğraflarda gördüğünüzden çok daha canlı bir yeşil olmasına rağmen sanırım ben sabahın yedisinde fotoğrafladığım için biraz daha solgun görünüyor. Yarım ince tam kalın kat olmak üzere toplamda 1.5 kat ile bu görüntüyü aldı ve top coat kullanmadım.
         Sanırım önümüzdeki ilkbahar için bu renklerden biraz daha alacağım.
       
       Hediye paketine gelecek olursam da, pek çoğunuzun çoktan keşfettiği üzere geçtiğimiz aylarda Golden Rose Jolly Jewels ismini verdiği son derece başarılı bir koleksiyon ile raflarda yerini aldı. Kesinlikle çok ilginç ve bir o kadar güzel bir koleksiyon. Ben ilk çıktığında iki tanesini almıştım ve bugünkü paket ile bende olmayan üç taneye daha kavuşmuş oldum. (Fotoğrafların altında soldan sağa numaraları yazıyor.) Yanı sıra paketten, Terracotta 128 far da çıktı ve onu da çoktan uyguladım bile, fakat belki sonra paylaşacağım. 
     Jolly Jewels koleksiyonu hakkındaki görüşlerinizi genel olarak çok merak ediyorum çünkü bildiğiniz üzere Türkiye oje piyasası bu kadar devrimci yeniliklerle yeni yeni karşılaşmaya başladı. 

Tahmin edin ilk hangi Jolly Jewel süreceğim bakalım?

Uğradığınız için teşekkürler, herkese süper bir hafta sonu diliyorum.

1 comment:

  1. Canım yeşilin rengi çok güzelmiş.Baskıda güzel oluyor bu ojeler.

    ReplyDelete