Mar 26, 2013

O.P.I - I Have A Herring Problem

Please scroll down for Turkish. / Türkçe için aşağıya ininiz.


     Hey everyone! Firstly I hope you all will have a wonderful week. I started monday in such a bad mood. I dunno why, so will present you gorgeous O.P.I nail polish asap.

     It's I Have A Herring Problem from last summer's Spring/Summer Collection of O.P.I 


It's a nice warm blue contains teal and green tones with golden and silver shimmery particles in the composition. 


There is slight bit of a problem with the formula that caused me apply three coats. It's so sheer and hard to get rid of the opacity. But other than that, perfect blue!


Hope you guys like it! And I'm dying to post my next entry because its a gorgeous green from a local brand... See you soon!!


     Merhaba herkese! Umarım harika bir hafta geçirirsiniz. Açıkçası ben pazartesiye çok kötü başladım, neden böyle oldu bilmiyorum. Fazla uzatmadan size uçuk mavi O.P.I ojeyi tanıtmak isterim.
     I Have A Herring Problem of O.P.I 2012 ilkbahar / yaz koleksiyonundan bir oje. Sıcak bir mavi ve içerisinde teal ile yeşil tonları da içeriyor. Yanı sıra kompozisyonda altın ya da gümüş mü karar veremediğim simler de mevcut. 
     Benim için problemli olan tek yanı bu ojenin formülüydü keza üç kat uygulamama sebep oldu. Çok ince yapılı bir formülasyonu var, bu yüzden de opaklığından kurtarmak ojeyi zor oluyor. Bunun haricinde çok tatlı bir mavi.
     Fikirleriniz nelerdir, yorumlarınızı bekliyorum! Bu arada bir sonraki postum için sabırsızlanıyorum çünkü yerli bir markadan süper bir yeşili tanıtacağım sizlere...

No comments:

Post a Comment